کد خبر: ۶۵۵۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

لواسانی‌ها از اکبر طبری می‌ترسیدند؟

امام جمعه لواسانات در واکنش به محاکمه معاون اجرائی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: دادگاه اکبر طبری" خستگی لواسانی ها را از تن درآورد. کلاک وصله ناجوری بر پیکره لواسان بود که جرات سخن گفتن از آن را نداشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات "اکبر طبری" روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد، و بر اساس کیفرخواست قرائت شده در این جلسه مواردی از جمله نفوذ در پرونده های رجال سیاسی و کلان اقتصادی، استفاده از مدارک مجعول، پولشویی و دریافت رشوه از اتهامات نامبرده که تیر ماه سال گذشته بازداشت شد، مطرح است‌.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز یکشنبه با انتشار چند توئیت نسبت به دستگیری متهم مذکور که در پرونده شهرک ویلایی کلاک لواسان (تغییر کاربری و ساخت و ساز در حاشیه سد لتیان در زمینی به مساحت یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع که خلاف قانون بوده و اواخر سال ۹۸ به دستور مقامات قضائی متوقف شد) نیز نامش به چشم می خورد، واکنش نشان داد و نوشت: وقتی در محملی از کلاک سخن می رفت، تهدید به بازداشت می شدند، اما امروز او محاکمه می شود. به سربازان گمنام امام زمان و سپاهیان عزیز خدا قوت می گویم.

لواسانی‌ها از اکبر طبری می‌ترسیدند؟

وی تصریح کرد: دادگاه طبری نشان داد بی قانونی و فساد عاقبت ندارد، حتی اگر مقام قضائی باشید. باید عدالت را نهادینه کرد، آن را فریاد زد و برای مبارزه با فساد فقط از راه قانون پیش رفت. آنوقت است که کلاک و بانیان آن هم گیر می افتند.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: منصوری متهم دیگری که ظاهراً فراری است و نجفی و مشایخ که زخمی بر سینه لواسان بودند، اما اهمیت کلاک به دلیل شبکه فسادی بود که شکل گرفته بود.

وی با اشاره به "باستی هیلز"، دیگر شهرک جنجالی لواسان گفت: منتظر باستی هیلز و تخلفات عدیده آن و زمین خواری ها، تپه خواری ها و جاده خواری ها هستم.

لواسانی اذعان داشت: قوه قضائیه با حضور قدرتمند خود و اطلاعات سپاه با صلابت خود، راهی را باز کردند که نشان از بی بازگشتی مبارزه با فساد دارد.

وی تاکید کرد: باید رسانه ها، فضای مجازی انقلابی و عدالتخواه به حمایت آنها برخیزند. همه باید ید واحد باشیم تا در گام دوم انقلاب، کشور را از درون با آب کر عدالت تطهیر کنیم.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین