کد خبر: ۶۵۵۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰

روند افزایشی ابتلا به کرونا در برخی خراسان رضوی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به روند افزایشی افراد مبتلا به کووید-۱۹ در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: مردم اصول بهداشتی و خود مراقبتی را جدی بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: طی روزهای اخیر آمار مبتلایان سرپایی کرونا در مشهد و برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی افزایش یافته است اما آمار بستری شدگان تغییری نکرده است.

به گزارش وب دا، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: ۳۴ مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای پذیرش بیماران با علائم مشکوک کرونا فعال است و از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها برای پذیرش بیماران احتمالی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام شده است.

روند افزایشی ابتلا به کرونا در برخی خراسان رضوی

وی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا در شهرستان‌های مختلف کشور را هر هفته اعلام می‌کند و در صورت تداوم افزایش مبتلایان به کرونا در مشهد احتمال تصمیم‌گیری جدید و بازگشت محدودیت‌ها برای پیشگیری از بیماری وجود دارد.

رحیمی افزود: بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ۱۵ خرداد ماه منتشر شده است ۱۴ شهرستان استان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید و ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بر اساس این گزارش هم اکنون چهار شهرستان استان خراسان رضوی شامل مشهد، تربت‌جام، تایباد و صالح‌آباد از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: بی‌توجهی مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی، حفاظت فردی و خودمراقبتی از مهم‌ترین علل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به‌شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین