کد خبر: ۶۵۵۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

مهلت کرونایی پرداخت قبوض تمام شد

مشترکین باید به موعد پرداخت درج شده در صورتحساب توجه کنند و نسبت به تسویه اقدام کنند، قطعا در صورت عدم پرداخت، اخطار دریافت می‌کنند و چنانچه رعایت نشود قطع برق را بدنبال خواهد داشت.
مهلت کرونایی پرداخت قبوض تمام شد
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی صنعت برق درباره پرداخت قبوض مشترکین برق اظهار داشت: در خواست ما از مشترکینی که تاکنون امکان پرداخت برایشان فراهم نشده بود این است که در اولین فرصت نسبت به پرداخت اقدام کنند.

مصطفی رجبی‌مشهدی افزود: مشترکین باید به موعد پرداخت درج شده در صورت‌حساب توجه کنند و نسبت به تسویه اقدام کنند، قطعا در صورت عدم پرداخت، اخطار دریافت می‌کنند و چنانچه رعایت نشود قطع برق را بدنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: صنعت برق، بخشی است که وابسته به منابع دیگری غیر از فروش برق نیست، حدود 80 درصد از منابع در اختیار را باید به بخش خصوصی تولیدکنندگان برق، پیمانکاران و سرویس‌کنندگان خطوط و شبکه‌ها پرداخت کند، این بدان معنا است که اگر مشترکین نسبت به پرداخت قبوضی که مهلت آن به سرانجام رسیده، اقدام نکنند، ما نمی‌توانیم حقوق کارکنان را پرداخت کنیم.

وی یادآور شد: اکثریت مشترکین قبوض خود را پرداخت کرده‌اند و درصد محدودی باقی مانده‌اند که تقاضا داریم در موعد مقرر نسبت به پرداخت اقدام کنند.

 اواسط فروردین‌ماه نیز رضا اردکانیان، وزیر نیرو، اعلام کرده بود: به دلیل شیوع کرونا مشترکانی که برای پرداخت قبوض مشکل دارند تا پایان اردیبهشت ۹۹ برای پرداخت آن مهلت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
1
اخوی ها اصولا اداره برق و آب اذربایجان شرقی قبض نه به صورت پیامک نه به صورت کاغذی نمی دهد و توقع دارند حضوری به ادارات مراجعه کنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین