کد خبر: ۶۵۵۰۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

ماجرای شلاق خوردن یک جوان بخاطر شکایت امام جمعه چرام چه بود؟

امام جمعه چرام به موضوع اجرای حکم شلاق یک جوان با شکایت خودش واکنش نشان داده و آن را تایید کرده اما گفته است او خود از موضوع اجرای حکم مطلع نبوده است.
ماجرای شلاق خوردن یک جوان بخاطر شکایت امام جمعه چرام چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

پس از انتشار توضیحات امام جمعه چرام، روح‌الله برزین نیز به توضیح ماجرا می‌پردازد، توضیحاتی که آن هم در فضای مجازی دست به دست می‌شد او نوشت: در گروهی ۳۰۰نفره و در پاسخ به خبرنگاری مطالبی نوشتم و فردی اسکرین آنها را برای امام جمعه فرستاد. پس از آن از من خواستند عذرخواهی کنم اما کسی به خاطر گناه ناکرده عذرخواهی نمی‌کند.

امام جمعه ۱۵ماه پیش شکایت کرد و یک ماه پیش حکم آمد که مشاور امام جمعه آن را قرائت کرد. اینکه ایشان الان می‌گوید در جریان نبود، احتمالا در جریان زمان اجرا نبود وگرنه یک ماه پیش مشاورش حکم را دید. در این ۱۵ماه، بیست نفر(ریش‌سفدان) حدود ۵۰بار به دفتر امام جمعه رفتند و از او خواستند شکایت را پس بگیرد اما قبول نکرد. می‌گفت هرکس خطایی می‌کند باید مجازات شود. آدم برای گناه نکرده عذرخواهی نمی‌کند اما من یک‌بار به اصرار مسئول اطلاعات به دفترش رفتم و گفتم آمدم ببینم برنامه شما چیست و اگر ارشاد و راهنمایی دارید به خودم بگویید. رفتار تندی داشت و صحبت من را نپذیرفت و گفت این حرف‌ها چه بود، نوشتی و باید مجازات شوی.»

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
یه روز خوب میاد که............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
من هم نظرم اینه نباید بگذاریم یه عده ای مثل این جوان پر رو بشن
ولی باز هم عفو بهتر بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین