کد خبر: ۶۵۵۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
یک مسئول خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای با بیش از ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۰ نفر کلاهبردار حرفه ای با هشت فقره کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد و ۲۷ میلیون ریال در استان خبر داد.
دستگیری کلاهبرداران حرفه ای با بیش از ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری
آفتاب‌‌نیوز :

سردارعلیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از شیوه های مختلف از قبیل ازدواج ، فروش مال غیر، خرید وام ، فروش زمین و .. اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در نهایت محل اختفای این افراد مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات مختلف به محل های اختفای این افراد اعزام شدند، تصریح کرد: در این عملیات ها ۱۰ نفر کلاهبردار حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به هشت فقره کلاهبرداری اعتراف کردند، یاد آور شد: ارزش کلاهبرداری های انجام شده توسط این افراد سه میلیارد و ۲۷ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند به هر دلیل امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند و از مردم نیز انتظار می رود تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین