کد خبر: ۶۵۵۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

بررسی طرح ازدواج اجباری در مجلس؟

یک نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن رد موضوع بررسی طرح ازدواج اجباری در مجلس، تصریح کرد: مجلس یازدهم به مسائل اساسی خواهد پرداخت و اسیر حاشیه‌سازی‌ها نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

ولی اسماعیلی درباره موج به راه افتاده در فضای مجازی در خصوص طرح ازدواج اجباری در مجلس، اظهار کرد: این مسئله پیشنهاد سردبیر یکی از رسانه‌ها به مجلس بوده نه نماینده‌ای از مجلس که در برخی از رسانه‎ها به اشتباه، پیشنهاد یکی از نمایندگان درج شده است.

نماینده گرمی در مجلس یازدهم ادامه داد: چنانچه این پیشنهاد از جانب نماینده‌ای هم طرح می‌شد، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس باید حداقل به امضای 10 تن از نمایندگان مجلس برسد تا در کمیسیون تخصصی و کمیته‌های تخصصی درون کمیسیون خود بررسی و پس از تصویب در کمیسیون راهی صحن علنی مجلس خواهد شد. بنابراین مطرح شدن چنین طرحی در مجلس کذب محض بوده و با اهداف مغرضانه به منظور تخریب مجلس یازدهم در فضای مجازی بوده است.

بررسی طرح ازدواج اجباری در مجلس؟

این نماینده مردم در مجلس با یادآوری اینکه مجلس انقلابی کار خود را با پرداختن به موضوع معیشت مردم آغاز کرده است، گفت: این مجلس به موضوعات اساسی مردم خواهد پرداخت و به موضوعات حاشیه‌ای توجهی نخواهد داشت. البته خود نمایندگان نیز باید مراقب گفته‌ها و رفتار خود باشند و باید توجه داشت که حتی اظهار نظر یک نماینده به منظره نظر کلیت مجلس نبوده بلکه نظر شخص نماینده است.

نماینده گرمی در مجلس یازدهم اضافه کرد: قطعا این مجلس به امور سطحی نخواهد پرداخت و به امور اصلی مردم و کارهای عمیق ورود می‌کند و رسانه‌ها نیز در این زمینه باید کمک حال مجلس باشند.

بررسی طرح ازدواج اجباری در مجلس؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
6
ولي مردم اين موضوع را خيلي راحت قبول كردند. از مجلسي كه با راي ٢٠-١٠ درصد مردم تشكيل شود هيچ چيزي بعيد نيست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین