کد خبر: ۶۵۵۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

افشین قطبی و تیمش در گروه مرگ/عکس

تیم شیجیاژوانگ در گروه دوم سوپرلیگ چین باید در شهر گوانژو به رقابت با ۷ تیم دیگر بپردازد.
افشین قطبی و تیمش در گروه مرگ/عکس
آفتاب‌‌نیوز :

پس از شیوع ویروس کرونا سوپرلیگ چین ۴ ماه به تعویق افتاده و حالا گفته می‌شود که قرار است از مرداد ماه در دو گروه ۸ تیمی از سر گرفته شود. آنطور که رسانه های چینی نوشته‌اند، این دو گروه بر اساس نوعی سیدبندی چیده شده و آرایش معقولی دارند اما با این حال گروه دوم با حضور ۴ تیم قدرتمند، شرایط ویژه ای را بر خود می‌بیند.

در گروه نخست که بازی های آن در دو شهر نزدیک به هم شانگهای و سوژو برگزار خواهد شد، گوانژو اورگراند، جیانگسو سونینگ، شاندونگ لوننگ، هنان جیانی، دالیان پرو، گوانژو R&F، ژینگذائو و شنزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. حضور قهرمان فصل گذشته به همراه شاندونگ و دالیان سبب شده تا این گروه نیز جذابیت های خود را داشته باشد.

در گروه دوم تیم های دوم و سوم لیگ گذشته یعنی بیجینگ گوان و شانگهای SIPG مهم ترین مدعیان هستند. حضور ووهان زال، تیانجین تدا و همچنین شانگهای شنهوا سبب شده تا رقابت برای حضور در بین ۴ تیم نخست به اوج خود برسد. این در حالی است که هبی و چونگینگ هم در کنار شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی سه تیم دیگر این گروه به شمار می‌روند.

بنابراین کار افشین قطبی برای قراردادن تیم خود در بین ۴ تیم نخست که در پلی آف قهرمانی و سهمیه آسیا تلاش می‌کنند بسیار سخت خواهد بود. او باید تلاش کند تا تیمش در بین رتبه های ۵-۶ گروه جای گیرد تا در پلی آف بقا، شرایط بهتری داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین