کد خبر: ۶۵۵۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

پرونده وام یک میلیونی ۲۱ میلیون خانوار یارانه‌بگیر بسته شد

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، از بسته شدن پرونده ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار دریافت کننده تسهیلات یک میلیونی دولت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین میرزایی، با اشاره به اعطای تسهیلات یک میلیونی برای خانوارهای یارانه بگیر، گفت: این تسهیلات نمونه یک کار ملی موفق در حوزه دولت الکترونیک بود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات یک میلیونی به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۹۳ خانوار تا روز گذشته در کشور، افزود: در این برنامه، کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد، به طوری که آنها فقط یک کد ملی پیامک کردند و حجم اصلی کار سمت دولت بود.

پرونده وام یک میلیونی ۲۱ میلیون خانوار یارانه‌بگیر بسته شد

میرزایی ادامه داد: در این برنامه ملی، مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود.

وی گفت: حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرایندهای این چنینی است.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، با اعلام اینکه تا کنون ۸۷ درصد خانوارهای یارانه بگیر کشور این تسهیلات را گرفته اند، ادامه داد: در واقع با پرداخت تسهیلات یک میلیونی به این تعداد از خانوارها، پرونده دریافت تسهیلات یک میلیونی آنها بسته شد.

وی افزود: از این پس تمامی پیام هایی که به شماره تلفن خانوارهای یارانه بگیر ارسال می شود، به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود.

میرزایی تاکید کرد: گام بعدی، دریافت کد پستی از خانوارهای یارانه بگیر است تا در هیچ دستگاهی از مردم، آدرس خود اظهاری گرفته نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
#دولت_محترمه _و_کریمه! به جای اینکه لیست یارانه بگیران را افزایش دهد می خواهد یارانه بگیران را حذف کند! یعنی در این این مدت قدرت خرید این یارانه بگیران به قدری افزایش پیدا کرده است که دولت محترم تشخیص داده که اینها به طبقه مرفه جامعه ملحق شده اند! لازم به توضیح است که خط فقر در کشور 9 میلیون تومان است. این یعنی اینکه بیش از 96 درصد از جمعیت کشور زیر خط فقر هستند و 4 درصد وضغ شان خوبه. یا به عبارتی باید به 96 درصد از مردم یارانه احمدی نژاد و کمک معیشتی روحانی داده شود...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین