کد خبر: ۶۵۵۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

دفاع از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با متهمان اقتصادی

امام جمعه اردستان گفت: اقدامات تحولی انجام شده در قوه قضاییه، بارقه‌ای از امید را در دل مردم ایجاد کرده است که امیدواریم ادامه داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه این هفته در مسجدجامع اردستان اظهار کرد: نمازجمعه اردستان امروز بعد از گرشت سه ماه امروز مجدد اقامه می‌شود که باید برای این مهم خداوند را شاکر باشیم. البته بیماری کرونا آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به مردم کشور ما وارد کرد که باعث تاسف است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا درگیر این بیماری هستند گفت: مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت کامل به جامعه برگردد.

دفاع از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با متهمان اقتصادی

امام جمعه اردستان با بیان اینکه آمریکا به ظاهر خود را قدرتمندترین کشور دنیا عنوان می‌کند، گفت: با همه ادعایی که این کشور دارد بیشترین ضربه را از ویروس کرونا دیده و در مهار کردن آن عاجز مانده است. رئیس جمهور مغرور آمریکا با اقداماتی که کرده باعث شده یکی از منفورترین افراد دنیا می‌باشد.

دهشیری با اشاره به شروع فعالیت مجلس یازدهم گفت: با توجه به تحریم‌هایی که دشمنان بر ملت ما انجام می‌دهند امید می‌رود مجلس جدید با رویکرد جهادی و بدون حاشیه به کمک دولت بیایید تا با یکدیگر بتوانند افسار گرانی را مهار کنند تا بیش از این به کردم فشار نیایید.

وی با اشاره به وضعیت جامعه و اقداماتی که قوه قضاییه در محکوم‌کردن اختلاس‌گران کزده است، گفت: اقدامات تحولی انجام شده در قوه قضاییه، بارقه‌ای از امید را در دل مردم ایجاد کرده است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
امین
|
Netherlands
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
درباره احمدی نژاد هم از این حرف‌ها زیاد میزدن.
اشون هم داره دنیا رو متحول میکنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین