کد خبر: ۶۵۵۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

اسلامیان: فیفا و AFC هیات رییسه را تایید کردند/ نامه‌ای علیه کفاشیان ننوشته‌ایم

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید درباره بازگشت احتمالی کفاشیان به فدراسیون فوتبال بحث‌های حقوقی وجود دارد و هنوز چیزی مشخص نیست.
اسلامیان: فیفا و AFC هیات رییسه را تایید کردند/ نامه‌ای علیه کفاشیان ننوشته‌ایم
آفتاب‌‌نیوز :

محمود اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون در مقابل ساختمان فدراسیون در جمع خبرنگاران درباره نامه منتسب به این هیات علیه کفاشیان اظهار کرد: هیات رییسه هیچ نامه‌ای ننوشته و این کذب محض است.

در ادامه خبرنگاری درباره صحبت‌های قاضی‌زاده هاشمی علیه کفاشیان پرسید که اسلامیان گفت: درباره این از خود آقای قاضی‌زاده بپرسید.

او هم‌چنین درباره احتمال بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال هم توضیح داد: حکم ایشان تعدیل شده است. این‌جا بحث‌های حقوقی وجود دارد و باید حضوری با ایشان صحبت کنیم. دباره بازگشتش به فدراسیون باید از خودشان سوال کنید. هیچ مساله‌ای نیست و فدراسیون کارش را می‌کند. وقتی هیات رییسه مدتش تمام شد یک گزینه کمیته انتقالی بود. فیفا و AFC ولی همانند هیات رییسه قبلی را تایید کردند. یعنی الان ادامه کار ما به خاطر تایید فیفا است. این‌جا بحث‌های حقوقی وجود دارد. آن زمانی که این تایید صورت گرفت آقای کفاشیان حضور نداشت. من فکر می‌کنم این مساله حل شود. هنوز هیچ چیزی روشن نیست.

وی درباره قرارداد ویلموتس هم توضیح داد:‌ ما از مفاد قرارداد خبر داشتیم. ویلموتس یک مربی خوب و شناخته شده در سطح دنیا بوده و هست. بیکار هم نمی‌ماند. مشکلی که این‌جا پیش آمد این بود که فدراسیون به دلیل تحریم‌ها نتوانست پولش را بدهد. وقتی کسی حقوقش را نگیرد مشکل پیدا می‌کند. مشکل اصلی ویلموتس این بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین