کد خبر: ۶۵۵۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

مرگ چوپان روی ریل/ قربانی شدن سه نفر در حادثه رانندگی

استان فارس هفته جدید را با حوادث متعددی آغاز کرد؛ از مرگ یک چوپان پیر براثر برخورد با قطار تا فوت سه نفر در حوادث رانندگی و انفجار در یک منزل مسکونی، حوادث گزارش شده توسط پلیس در فارس بود.
مرگ چوپان روی ریل/ قربانی شدن سه نفر در حادثه رانندگی
آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: یک چوپان کهنسال در حین تردد از مسیر خط آهن، براثر برخورد با قطار، جان باخت.

به گزارش سایت پلیس فارس، سرهنگ کاووس محمدی گفت: یک چوپان کهنسال در حین عبور گله‌اش از مسیر خط آهن، براثر برخورد با قطار شیراز- اصفهان فوت کرد.

محمدی با بیان اینکه در حادثه یاد شده، ۵ راس گوسفند نیز تلف شد، خاطرنشان کرد: به استناد ماده ۱۴ قانون ایمنی راه و راه آهن، عبور انسان و هرگونه وسیله نقلیه و احشام بر روی خطوط راه آهن در غیر محل‌های مجاز، ممنوع و متخلف مسئول هرگونه پیشامد و خسارت وارده است.

معاون فرماندهی انظامی استان فارس خاطرنشان کرد: به استناد این ماده قانونی، عابر پیاده در حادثه یاد شده، مقصر شناخته شده است.

واژگونی پیکان با یک کشته و ۳ مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی پیکان در محور آباده به سمت خرمبید، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه سواری پیکان با ۴ سرنشین براثر عدم توجه راننده به جلو، واژگون شده و یکی از سرنشینان این خودرو فوت کرده است.

واژگونی پژو با ۲ کشته

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس همچنین گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در محور مواصلاتی شهرستان سروستان، ۲ نفر کشته شدند.

دهقانی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس، بی توجهی راننده به جلو اعلام شده است.

مصدومیت بر اثر انفجار گاز در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان نیز از بروز حادثه انفجار گاز در این شهرستان و مصدومیت یک نفر خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: این حادثه انفجار در طبقه زیرزمین یک ساختمان بروز کرد و منجر به وقوع آتش‌سوزی و تخریب بخشی از ساختمان شد.

فرهادی با اشاره به اینکه در حادثه یاد شده، مالک ساختمان دچار سوختگی و به بیمارستان اعزام شد، گفت: برابر نظر کارشناسان علت حادثه نشت گاز شهری بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین