کد خبر: ۶۵۵۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

ویدال: باید احساس کنم بازیکن مهمی هستم وگرنه از بارسلونا می‌روم/ کونته می‌داند که می‌تواند به من اعتماد کند

هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا به شیوه‌ای غیرمستقیم آمادگی خود را برای بازی در تیم آبی‌و‌مشکی پوش شهر میلان اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

آرتورو ویدال اعتراف کرد ترجیح می‌دهد در تیمی بازی کند که در آن احساس کند بازیکن مهمی است و اگر قرار باشد در بارسلونا همچنان به ایفای نقش به‌عنوان یک بازیکن تعویضی ادامه دهد، به فکر پیوستن به تیمی دیگر خواهد افتاد.

ویدال 33 ساله که تابستان دو سال پیش با قراردادی 27 میلیون پوندی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، در گفت‌و‌گو با نشریه پریودیکوی اسپانیا، اظهار داشت: ما دو ماه دیگر باید بازی کنیم. من اینجا در بارسلونا خوشحالم و هم‌تیمی‌های فوق‌العاده‌ای هم دارم، اما می‌خواهم احساس کنم برای تیمم مهم هستم، وگرنه برای ادامه دادن دوران بازی‌ام دنبال تیم دیگری خواهم بود. من دوست دارم بازی کنم، نمی‌گویم باید در همه بازی‌ها حضور داشته باشم، اما دوست دارم در سخت‌ترین و مهمترین‌ بازی‌هایی که در تعیین سرنوشت تیم تأثیرگذار هستند، حضور پیدا کنم.

ویدال: باید احساس کنم بازیکن مهمی هستم وگرنه از بارسلونا می‌روم/ کونته می‌داند که می‌تواند به من اعتماد کند

ویدال درباره شایعه پیوستن‌اش به اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته (سرمربی سابقش در یوونتوس) هم گفت: من و کونتو رابطه بسیار خوبی داریم. او می‌داند که من یک برنده‌ام و می‌تواند به من اعتماد کند. این دقیقاً همان چیزی است که در بارسلونا می‌خواهم. هواداران بارسلونا و مردم طوری رفتار می‌کنند که کاملاً احساس می‌کنم نزد آنها بازیکنی محبوب هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین