کد خبر: ۶۵۵۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

واعظی: از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکردیم

رییس دفتر رییس جمهوری در اینستاگرام نوشت: تلاش کردیم از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکنیم و در گشایش‌ها و ناکامی‌ها، صادقانه با مردم سخن گفتیم. بی‌نقص نبودیم اما تمام توان خود را برای تمشیت امور و اداره کشور به کار گرفتیم.
واعظی: از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکردیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی روز شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یادآورشد: بیست و چهارم خرداد ماه یادآور حماسه‌ای ماندگار و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است. حماسه‌ای که سال ۱۳۹۲ با حضور شورانگیز مردم در پای صندوق‌های رای رقم خورد و حاصل آن، اعتماد گران‌سنگ آنها به دولت تدبیر و امید بود.

واعظی اظهار داشت: برای تمام کسانی که در دولت حسن روحانی ایفای وظیفه می‌کنند، این مناسبت که در واقع سالروز اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید است، بسیار ارزشمند است. در هفت سال گذشته، روزهای پرفراز و نشیبی بر کشور گذشته و تجربیات گرانقدری در حوزه حکمرانی به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای بزرگی تحصیل و در عین حال، سختی‌هایی نیز در اثر تروریسم اقتصادی دشمنان و فشارهای ناجوانمردانه تحریمی به زندگی مردم تحمیل شده است. تلاش کردیم از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکنیم و در گشایش‌ها و ناکامی‌ها، صادقانه با مردم سخن گفتیم. بی‌نقص نبودیم اما تمام توان خود را برای تمشیت امور و اداره کشور به کار گرفتیم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: در این سال ها موانع بسیاری از بحران‌های متعدد طبیعی، بحران کرونا و سقوط آزاد قیمت نفت گرفته تا بدعهدی و تحریم‌های بی‌سابقه دشمنان در مسیر اداره کشور به وجود آمد اما به مدد الهی و البته همراهی بزرگوارانه مردم و مقام معظم رهبری توانستیم بر آنها غلبه کنیم.

واعظی تصریح کرد: در آستانه ورود دولت به هشتمین سال فعالیت خود، همچنان وام‌دار اعتماد مردم و مدیون حمایت‌ها و بزرگی‌ آنها هستیم. امیدوارم در سال پایانی که دولت روی جهش تولید تمرکز کرده است، با همکاری نزدیک قوای سه‌گانه و پشتیبانی نهادها و حمایت نیروهای مسلح بتوانیم بر مشکلات اقتصادی داخلی در شرایط تحریم فائق آییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین