کد خبر: ۶۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

هشتگ «حال ترامپ خوب نیست» در آمریکا ترند شد/ عکس

رفتارهای عجیب رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی دیروزش در دانشگاه نظامی در منطقه «وست‌پوینت» واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی درباره وضع سلامتی وی برانگیخته است.
هشتگ «حال ترامپ خوب نیست» در آمریکا ترند شد/ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از کاربران فضای مجازی به رفتارهای دیروز رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی‌اش در دانشگاه نظامی این کشور در «وست پوینت» ایالت نیویورک واکنش نشان دادند.

یکی از رفتارهای وی که به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت «رو به زوال وی» دامن زده، استفاده از دو دست برای برداشتن لیوان آب حین سخنرانی بود. در پایان سخنرانی هم ترامپ پلکان را با دقت خیلی زیاد، بسیار بیش از حد نیاز، پایین آمد.

هشتگ «حال ترامپ خوب نیست» در آمریکا ترند شد/ عکس

به گزارش شبکه روسی «ار تی»، این دو رفتار باعث شد کاربران هشتگ «حال ترامپ خوب نیست» را در فضای مجازی داغ کنند و او را برای هدایت آمریکا مناسب ندانند. چندین پزشک و کاربران عادی به نقل از منابع پزشکی به تجزیه رفتارهای وی پرداختند و گفتند احتمالاً یک مشکل مرتبط با اعصاب باعث این احتیاط شده است. برخی کاربران زوال عقل و پارکینسون را دلیل رفتارهای بیش از حد محتاط وی خواندند. برخی دیگر هم صدمه در ماهیچه‌های شانه را به دلیل بازی بیش از حد گلف، ورزش مورد علاقه ترامپ، دلیل این مسئله دانستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین