کد خبر: ۶۵۵۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

جو بایدن تا مرز توهین رکیک در مقابل دوربین‌ها پیش رفت

جو بایدن اخیرا در یک میزگرد تا مرز توهین رکیک به نژادپرستان پیش رفت اما جلوی خودش را گرفته و قول داد مواظب حرف زدنش باشد.
جو بایدن تا مرز توهین رکیک در مقابل دوربین‌ها پیش رفت
آفتاب‌‌نیوز :

 جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در حین بحث درباره عملکرد دونالد ترامپ در قبال نژادپرستی در یک میزگرد در فیلادلفیا در حالی که قصد به کار بردن یک کلمه رکیک را داشت، سریعا جلوی خودش را گرفت. او در این میزگرد به هنگام بحث درباره عملکرد رئیس جمهور فعلی آمریکا درخصوص مساله نژادپرستی تقریبا شروع به ادای این توهین رکیک در مقابل دوربین کرد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، بایدن گفت: "وقتی یک رئیس جمهور حرف میزند، هر چقدر که او خوب یا بد هم باشد، مردم به حرفهای او گوش می‌کنند. و وقتی که او (ترامپ) حرف می‌زند، شروع به اعتبار بخشیدن به این نژادپرستهای ... (***f)" در این زمان بایدن ناگهان حرفش را متوقف کرده و میگوید: "من باید مراقب حرف زدنم باشم!"

این رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هفته‌های اخیر حملاتش را علیه رئیس جمهور فعلی در پی بروز اعتراضات ضدنژادپرستی و ناآرامی‌های رخ داده در واکنش به قتل جورج فلوید، تشدید کرده است.

او در این میزگرد رئیس جمهور آمریکا را متهم به تقویت احساسات نژادپرستانه کرد اما مستقیما خود او را نژادپرست نخواند.

بایدن اظهار کرد: از همان لحظه که او از آن پلکان ساختمان طلایی‌اش پایین آمد، شروع کرد که بگوید من میخواهم دنبال این باشم که ما از شر این متجاوزان مکزیکی خلاص شویم.

بایدن ادامه داد: در درجه دوم او چه کار کرد؟ تصمیم گرفت که بیاید همه ما را از بابت مساله نژاد در مقبال یکدیگر قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
جوبایدن خودش میدونه نظر گردانندگان پشت پرده برای نشان دادن قدرت روی انتخاب دوباره ترامپ است
چون ترامپ رک حرف میزنه از هیچ کی باکی نداره فقط به قدرت وبرتری امریکا می اندیشه در حال حاضر اورا بهترین گزینه میدانن تا قدرتشان را دوباره به رخ بکشن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین