کد خبر: ۶۵۵۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

پامپئو: فشار بر ایران را ادامه می‌دهیم

وزیر امور خارجه آمریکا در مراسم افتتاحیه‌ی اجلاس حمایت از صهیونیست‌ها (AJC) ضمن تأکید بر تداوم روابط مستحکم با تل‌آویو، اعلام کرد: «سیاست فشار بر ایران را ادامه می‌دهیم.»
آفتاب‌‌نیوز :

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده با شرکت در مراسم افتتاحیه اجلاس حمایت از صهیونیست‌ها (AJC) بر ادامه‌ی روابط مستحکم ایالات متحده با رژیم صهیونیستی و افزایش فشار بر ایران به‌دلیل آنچه که دنبال کردن برنامه‌ی تسلیحات هسته‌ای می‌نامید، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پی‌آر ان نیوز، وی خاطرنشان کرد: ما فشار بر ایران را تا زمانی که این کشور رفتار معمول از خود نشان دهد و از تهدید همسایگان خود دست بردارد، ادامه می‌دهیم.

پامپئو: فشار بر ایران را ادامه می‌دهیم

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد پیشبرد روند به‌اصطلاح صلح ایالات متحده، گفت: «طرح چشم‌انداز صلح رئیس جمهور واقع‌بینانه‌ترین مسیر برای پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه است که هم به نفع مردم  اسرائیل و هم مردم فلسطین است.»

وی در ادامه با اشاره به حمایت ایالات متحده از رژیم اسرائیل و روابط مستحکم آمریکا و تل‌آویو اظهار کرد که کشورش اجازه دستیابی ایران به بمب اتمی را نمی‌دهد. این در حالی است که ایران بارها اعلام کرده به دنبال ساخت سلاح اتمی نبوده و نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین