کد خبر: ۶۵۶۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

ورزشکار خوزستانی دور ایران را رکاب زد

ورزشکار خوزستانی که طی سال‌های گذشته با روپایی زدن با توپ بر روی دیوار چین، نام و آوازه مسجدسلیمان و ایران را پرآوازه‌ کرد، این بار با دوچرخه طی ۲ ماه دور ایران را رکاب زد و رکوردی دیگر را به نام خود به ثبت رساند.
ورزشکار خوزستانی دور ایران را رکاب زد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین عالی‌محمدی در خصوص رکاب‌زنی دور ایران طی ۲ ماه و ثبت ملی این رکورد، اظهارکرد: این اقدام با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان و رسانه‌ای کردن مسجدسلیمان انجام شد. باتوجه به این‌که به شهرستان مسجدسلیمان رسیدگی لازم صورت نمی‌گیرد و از امکانات لازم محروم است، می خواستم همه با این شهرستان آشنا شوند.

وی بیان کرد: از ۲ ماه پیش شروع به رکاب‌زنی کردم؛ شروع رکاب‌زنی من از استان زاهدان بود زیرا این استان محروم است و می‌خواستم نگاه‌ها به سمت زاهدان برود. روز گذشته (یکشنبه، ۲۵ خرداد) نیز به زادگاهم مسجدسلیمان برگشتم. پیش از من کسی چنین کاری را انجام نداده بود و این رکورد به نام من در کشور به ثبت رسید.

این ورزشکار هیات ورزش‌های همگانی خوزستان عنوان کرد: من در گذشته با روپایی زدن با توپ، رکوردهایی را در کشور و روی دیوار چین به ثبت رسانده بودم که تجربیات خوبی برای من هستند. رکاب‌زنی دور ایران نیز به خاطر آشنایی با اقوام مختلف کشور برای من جالب و خوب بود.

وی درباره رکورد بعدی که به دنبال ثبت آن است نیز گفت: رکورد بعدی که مدنظر دارم، کوهنوردی است و می خواهم کوه سبلان را در مدت زمان کم طی کنم.

عالی‌محمدی عنوان کرد: هدف من این است که رشته‌های مختلف ورزشی را به مردم مسجدسلیمان معرفی کنم تا ضمن فعال شدن این رشته‌های ورزشی، شرایط رشد و پیشرفت آن‌ها نیز فراهم شود.

وی گفت: تمام رکوردهایی که به ثبت می‌رسانم برای توجه بیشتر به شهرستان محروم و فقیر مسجدسلیمان است و تنها انتظارم از مسئولان کشور این است که به این شهرستان رسیدگی کنند. در مسجدسلیمان روی دریای گنجِ نفت و گاز زندگی می‌کنیم ولی این شهرستان، امکانات و شرایط شهری لازم را ندارد.

این ورزشکار خوزستانی در پایان با قدردانی از حمایت‌های شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: آقای داووی، مدیرعامل این شرکت حمایت خوبی از من داشته و قرار است که برای رکوردهای بعدی نیز از من حمایت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین