کد خبر: ۶۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

حریق در آشپزخانه ساختمان مسکونی/نجات یک کودک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.
حریق در آشپزخانه ساختمان مسکونی/نجات یک کودک
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی اظهارکرد: ساعت 11 و 27 دقیقه ظهر امروز (دوشنبه) یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله شمس آباد، میدان بهشتی به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه و هشت واحدی بود که در آشپزخانه یکی از واحدهای آخرین طبقه حریق رخ داده بود. این واحد مسکونی حدود ١٢٠ متر وسعت داشت و در آن بسته بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تجهیزات لازم در واحد را باز کردند، اظهارکرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل واحد مسکونی حضور دارند.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: دود زیادی از داخل واحد خارج می‌شد و به محض حضور آتش‌نشانان مشخص شد که حریق در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق متوجه حضور یک پسر ١٠ ساله شدند که دچار معلولیت بود،گفت: آتش‌نشانان او را که دچار دود گرفتگی شده بود، به سرعت خارج کردند و به اورژانس تحویل دادند. خوشبختانه او زنده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ابتدای عملیات گزارش شده که مادر این کودک نیز داخل واحد مسکونی حضور دارد اما زمانی که آتش نشانان محل را جست و جو کردند، متوجه شدند که فرد دیگری داخل واحد مسکونی حضور ندارد.

ملکی در پایان اظهارکرد: تخلیه دود و ایمن‌سازی انجام و محل به مالکان تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین