کد خبر: ۶۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

آرتتا: شاید داوید لوئیز دیگر برای آرسنال بازی نکند

سرمربی تیم آرسنال اعلام کرد ممکن است دیگر در این تیم به داوید لوئیز بازی نرسد.
آرتتا: شاید داوید لوئیز دیگر برای آرسنال بازی نکند
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی میرور، در ادامه دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی توانست در خانه با ۳ گل آرسنال را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند خانگی به دست بیاورد.

مایکل آرتتا ، سرمربی تیم فوتبال آرسنال در مورد آینده مدافع برزیلی خود در تیم لندنی صحبت کرد.

این مربی در پاسخ به این سوال که آیا لوئیز بعد از اشتباهات زیاد برابر سیتی و اخراج، هنوز هم برای آرسنال بازی خواهد کرد یا خیر گفت: من نمی دانم. وضعیت مالی را فراموش نکنید. کرونا بر کل باشگاه تأثیر گذاشته است و ممکن است این آخرین بازی لوئیز برای ما باشد. در حال حاضر ، این باشگاه وضعیت فعلی را ارزیابی می کند و تلاش می کند وضعیت بسیاری از قراردادها را روشن کند. ما باید تصمیمات مهمی بگیریم، گاهی اوقات رسیدن به آنها در رابطه با اهداف ما دشوار است.

او در ادامه گفت: این تیم مانند مدیریت باشگاه بهترین تلاش خود را می کند. بعضی اوقات تصمیمات دشوار می شود زیرا آنها بازیکن یا اهداف ما را در شرایط سخت قرار می دهند. ما باید سازگار شویم. به همین دلیل من می خواستم از لوئیز محافظت کنم و در همان ابتدا او را بازیکن آزاد نکردم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. نمی دانم شرایط مدیریتی باشگاه چگونه خواهد بود.

عملکرد کابوس وار داوید لوئیز با دادن یک پنالتی و اخراج برابر سیتی باعث شد تا شانس تیم لندنی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایین ترین حد خود قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین