کد خبر: ۶۵۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

بهترین بازیکن حال حاضر آلمان از دید ماتئوس

بازیکن پرافتخار سابق ژرمن ها عقیده دارد جاشوا کیمیش بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال آلمان است.
آفتاب‌‌نیوز :

طبه نقل از نشریه کیکر، لوتار ماتیوس ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان در ستون خود برای کانال اسکای اسپورت نوشت: جاشوا کیمیش هافبک حال حاضر بایرن مونیخ بهترین بازیکن آلمانی است و بالاتر از کای هورتز از بایر لورکوزن است.

ماتیوس نوشت: درست است که کای هورتز نیم فصل دوم حیرت انگیزی را داشته است اما جاشوا کیمیش نیز خیلی خوب بوده است و از نظر من بهترین بازیکن آلمانی فعلی فوتبال است. اگر تمام فصل را نگاه کنید کیمیش کمی بالاتر از هورتز است.

بهترین بازیکن حال حاضر آلمان از دید ماتئوس

ماتیوس با وجود این واقعیت انتقال احتمالی هورتز را بالاترین انتقال یک بازیکن از فوتبال آلمان به لیگ دیگر می بیند و اضافه کرد:‌ کیمیش سالها ستاره بایرن بوده است. او یکی از رهبران این تیم است و همچنین بازیکن مهمی در تیم ملی آلمان است. به همین دلیل می گویم او در حال حاضر بهترین بازیکن آلمانی است.

کیمیش ۲۵ ساله پیش از این با بایرن ۵ بار قهرمان بوندسلیگا شده است، دو بار نیز جام حذفی آلمان را از آن خود کرده است و می تواند در این فصل برای سومین بار قهرمان جام حذفی شود. بایرن در تاریخ ۴ جولای فینال جام حذفی را برابر لورکوزن بازی خواهد کرد.

این در حالی است که کاو هورتز می تواند در این دیدار اولین قهرمانی خود را در سن ۲۱ سالگی به دست بیاورد. این بازیکن جوان به شدت مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است و گفته می شود چلسی مذاکراتش را برای جذب او آغاز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین