کد خبر: ۶۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

زنوزی: برای برگزاری لیگ باید به خرد جمعی برسیم

مالک باشگاه تراکتور گفت: هر تصمیمی که در جلسه با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یکی گرفته شود، مطیع آن هستیم.
زنوزی: برای برگزاری لیگ باید به خرد جمعی برسیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا زنوزی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ۲-۴-۴ رادیو جوان، اظهار کرد: به دلیل کنسل شدن پروازها، همچنان در روسیه حضور دارم و حتی مجوز پرواز چارتر داده نمی‌شود. بنده فرد زیاد رسانه‌ای نیستم، ولی باشگاه‌های دولتی در شرایط کنونی بنا به دلایلی نمی‌توانند مصاحبه کنند، به همین دلیل بنده این روزها زیاد مصاحبه می‌کنم.

زنوزی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: آقای نبی از من درخواست کرده که روز شنبه نماینده باشگاه را به فدراسیون فوتبال بفرستم که من اعلام کردم که بحث من فقط خودمان نیستیم، ما با هر مشکلی می‌سازیم، شما تمامی مدیران عامل باشگاه‌ها را دعوت کنید و هر تصمیمی که گرفته شود، ما می‌پذیریم.

وی با تاکید بر اینکه ما نماینده ۱۶ باشگاه نیستیم، بیان کرد: جلسه‌ای با حضور نماینده‌های ۱۶ تیم لیگ برتری و تیم‌های دسته یکی برگزار کنند، باشگاه‌های تهرانی‌ که مال خودشان است، اجازه دهند که باشگاه‌های شهرستانی برای این فوتبال تصمیم بگیرند.

وی در خصوص برگزاری تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تراکتور، گفت: انتظار دارید تیم ما آمادگی نداشته باشد؟ دو بازیکن ماشین‌سازی و هفت نفر نیز از تراکتور کرونا گرفته‌اند. یکی از مربیان تبریزی نیز طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که با وکیل شخصی از متولیان امر شکایت خواهد کرد. همچنین کرونایی‌های سایر باشگاه‌ها هم می‌خواهند به طور دسته جمعی شکایت کنند.

زنوزی با تاکید بر اینکه باید به یک خرد جمعی برسیم، گفت: تاکنون شما برای این فوتبال تصمیم گرفته‌اید که فوتبال به این وضعیت افتاده است و حتی صعود به جام جهانی نیز به اما و اگر بستگی دارد.

وی ادامه داد: ما طی بیانیه مواضعمان را اعلام کرده‌ایم و بازیکنان و مربیان در قالب طوماری خواستار رسیدگی به حق و حقوقشان شده‌ایم. فردا صبح به فدراسیون و سازمان لیگ نامه ارسال می‌کنیم و عصر یکشنبه نیز به فیفا نامه زده و ضعف اساسنامه فدراسیون فوتبال را هم اعلام خواهیم کرد؛ چرا که معتقدیم ضعف اساسنامه، فوتبالمان را به اینجا رسانده است.

زنوزی با تاکید بر مواضع قبلی درخصوص دخالت وزارت ورزش در امور فدارسیون و باشگاه‌ها ادامه داد: آقای نبی به من گفت که برای برگزاری بازی در امارت باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانیم، من هم گفتم که مقابله به مثل کنید، پشت حرف‌هایشان منطقی وجود ندارد و به همین دلیل است که جلسه برگزار نمی‌کنند.

مالک باشگاه تراکتور همچنین بر مواضع قبلی خود در خصوص دخالت افراد غیر ورزشی در فوتبال و بازگشت بازنشسته‌ها به فدراسیون فوتبال تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین