کد خبر: ۶۵۶۸۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

میمون مست یک مرد را کشت/۲۵۰ نفر را مجروح کرد

این میمون مشروب الکلی‌ای برای مصرف نداشته و به همین‌خاطر عصبانی بوده است‌. کوالای شش‌ساله به زنان و دختران نیز حمله کرده و گفته شده در نتیجه حمله او چندین کودک نیازمند عمل جراحی پلاستیک هستند. یکی از قربانیان حملات او فوت شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر گزارش‌ها، "کوالا" که‌ پیشتر حیوان خانگی یک کاوشگر بوده هنگام زندگی با او در خانه مشروبات الکلی مصرف کرده بود و این کار به عادت دائمی او شد و در نتیجه به میمونی الکلی تبدیل شد. این میمون از اوتار پرادش هندوستان است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ با این وجود، زمانی که صاحب‌اش فوت می‌کند، او مشروب الکلی‌ای برای مصرف نداشته و به همین‌خاطر عصبانی بوده است‌. کوالای شش‌ساله به زنان و دختران نیز حمله کرده و گفته شده در نتیجه حمله او چندین کودک نیازمند عمل جراحی پلاستیک هستند. یکی از قربانیان حملات او فوت شده است. این میمون اکنون در قفسی در باغ وحش "کانپور" نگهداری می شود.

میمون مست یک مرد را کشت/۲۵۰ نفر را مجروح کرد

پزشکان باغ وحش گفته‌اند او چندین ماه ایزوله شده بود و سپس به قفسی جداگانه انتقال یافت. متاسفانه تغییری در رفتار او ایجاد نشده و کماکان پرخاشگر است. این رفتار سه سال است که از زمان انتقال او به باغ وحش ادامه یافته و اکنون تصمیم گرفته شده تا این میمون برای تمام عمر جدای از سایر حیوانات نگهداری شود. دانشمندان می‌گویند شاید دلیل دیگر رفتار عصبی او عادت‌اش به خوردن گوشت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین