کد خبر: ۶۵۷۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

پورمختار: سردار کوثری از نیروهای جهادی و انقلابی است/دغدغه او «ولایت» و «منافع ملی» است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و فرماندهان سابق سپاه، فراجناحی بودن سردار محمد اسماعیل کوثری را به عنوان یکی از خصوصیات بارز وی در دوران حضور در عرصه سیاست معرفی می‌کند.
پورمختار: سردار کوثری از نیروهای جهادی و انقلابی است/دغدغه او «ولایت» و «منافع ملی» است
آفتاب‌‌نیوز :

با حکم سردار سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار حسین نجات جایگزین سردار محمد کوثری در قرارگاه ثارالله شد. در همین راستا، محمدعلی پورمختار، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از سرداران سپاه در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خصوص خدمات ارزنده سردار محمد اسماعیل کوثری در قرارگاه «ثارالله» و عرصه سیاست و دفاع مقدس، گفت: سردار کوثری یکی از نیروهای «زبده»، «اصیل»، «جهادی» و «انقلابی»؛ به معنای واقعی کلمه است.

وی ادامه داد: سردار کوثری چه در میدان جنگ و چه در وادی سیاست ثابت کرد که فردی کارآزموده و توانمند است و همواره در راه اعتلای کشور و اهداف والای انقلاب اسلامی با تمام وجود به ارائه خدمت پرداخته است.

دغدغه سردار کوثری «ولایت» و «منافع ملی» است
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بینش سیاسی سردار کوثری گفت: دو مقوله «ولایت» و «منافع ملی» همواره به عنوان دغدغه اساسی از سوی سردار کوثری مطرح شده است و همین امر نیز باعث شده تا ایشان به عنوان یک فرد ولایتمدار و عاشق کشور در میان سیاسیون و حتی مردم مطرح باشد.

پورمختار تأکید کرد: سردار کوثری را می‌توان یک سیاستمدار موفق دانست، زیرا زمانی که در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد، با اشراف کامل به مسائل مختلف در حوزه «سیاست داخلی و خارجی» و «امنیت» به پیگیری موضوعات پرداخت و با ارائه نظرات کاملا کارشناسی به عنوان یک نماینده کاملا تاثیرگذار، خود را معرفی کرد.

وی که در سوابقش معاون حقوقی بازرسی ستاد کل سپاه، معاون نیروی انسانی سازمان حفاظت اطلاعات کل سپاه و عضو و دبیر کمیته تدوین قانون سپاه را دارد، سردار کوثری را فردی اهل تعامل و دلسوز خواند و گفت: فردی مانند سردار کوثری به دلیل اینکه داعیه دلسوزی نظام را دارد، هرگز خود را در چارچوب جناح‌های سیاسی محدود نمی‌کند. ایشان با تأکید بر اعتقادات راسخ خود به نظام و مقام معظم رهبری، همواره با تمامی جریانات سیاسی تعامل داشته و در زمان حضور در مجلس شورای اسلامی این موضوع را ثابت کردند.

سردار کوثری در احقاق حق مردم با هیچ کسی تعارف نداشت
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: سردار کوثری یک نیروی فراجناحی است، به همین دلیل نیز جریانات سیاسی ایشان را به عنوان یک انسان والا، سیاستمدار موفق و یک رزمنده توانمند قبول دارند.

پورمختار با اشاره به تعامل خود با سردار کوثری، یادآور شد: سردار کوثری در زمان حضور در مجلس شورای اسلامی همواره برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد و در این مسیر با هیچ فردی تعارف و ملاحظه نداشت.

وی در پایان گفت: تجربه سردار کوثری در عرصه سیاست و دفاع مقدس به عنوان یک نیروی خدوم و مورد اعتماد نظام و رهبری باید در عرصه‌های دیگری، همچون قرارگاه «ثارالله» مورد استفاده قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین