کد خبر: ۶۵۷۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

ویدئو | واکنش قاطع مربی پرسپولیس به نامه انصراف ۴ باشگاه لیگ برتری

از نگاه مربی تیم فوتبال پرسپولیس، بهترین تصمیم‌گیرنده برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی دوستانه سرخپوشان مقابل شهر خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی خوب است و هفته پنجمی است که کارمان را شروع کردیم. بعد از سه بازی تدارکاتی امروز مقابل شهر خودرو قرار می‌گیریم و خودمان را آماده می‌کنیم که برای هفته بعد از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی شرایط خوبی داشته باشیم و بازی‌مان را برگزار کنیم.

وی درباره مصدومان تیم پرسپولیس گفت: طبیعی است که در فوتبال این اتفاقات رخ دهد و ما مربیان همیشه خودمان را آماده چنین چالش‌هایی می‌کنیم. محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و جراحی کرد. امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی‌اش را پیدا کند. محمد نادری هم مشکل کوچکی دارد که سعی‌مان را می‌کنیم تا او را به بازی با پیکان برسانیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اوساگونا چه زمانی به تمرینات برمی‌گردد، تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید ما پروازی از آفریقا به ایران نداشتیم. او مشکل پرواز داشته است. همه می‌دانیم که اوساگونا بازیکن پرسپولیس است و ما منتظریم تا در اولین فرصت خودش را به ما معرفی کند.

مطهری درباره نامه‌نگاری یکسری از تیم‌ها برای لغو مسابقات گفت: در این چند ماه همه ما به اندازه کافی در این مورد صحبت کردیم. به اعتقاد من بهترین تصمیم‌گیرنده برای برگزاری مسابقات، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند و ما تابع قوانین هستیم. قطعاً هرچه آنها بگویند به روی چشم می‌گذاریم. درباره صحبت‌های دوستان هم صحبت خاصی ندارم و احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که لغو سفر بیرانوند به بلژیک باعث اُفت روحی او در تمرینات خواهد شد، خاطرنشان کرد: بیرانوند یک قراردادی با تیم آنتورپ بلژیک دارد و باید پایبند باشد. شرایطی که کرونا به وجود آورد، باعث شد ریتم کاری بیرانوند به‌هم بریزد. ما به بیرانوند نیاز داریم و خود او هم دوست دارد کارش را ادامه دهد تا بازی‌ها تمام شود. باشگاه هم نامه‌نگاری کرده است تا ببینیم وضعیت به چه شکلی خواهد بود، ضمن اینکه ما دو دروازه‌بان دیگر هم داریم. رادوشویچ تا الان خیلی خوب کرده است. امیرحسین بیات جوان نیز در تیم ما حضور دارد و نگرانی بابت دروازه‌مان نداریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اگر بازی‌های لیگ برگزار نشود ممکن است میزبانی بازی‌های آسیایی و ملی هم از ایران گرفته شود، گفت: برگزاری بازی‌ها کمک می‌کند تیم ملی‌مان شرایط بهتری داشته باشند و تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند شرایط بهتری پیدا کنند. دوستان هم یکسری استدلال برای خودشان دارند. ما هم همیشه گفتیم که اولویت پرسپولیس حفظ سلامتی افراد و جامعه است. در هر صورت با شروع فوتبال یک شور و نشاطی در جامعه به وجود می‌آید و مردم هم یک مقدار آرامش پیدا می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
3
شما به پشتیبانی صددر صد وزیر ورزش هر کاری دلتان میخواهد بکنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین