کد خبر: ۶۵۷۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

یک رکورد جدید در لیگ برتر فوتسال؛ تیم قهرمان ، تاریخ سازی خواهد کرد

قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال رکوردار کسب این عنوان در ادوار لیگ برتر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد که تیم مس سونگون در دیداری جذاب و نزدیک میزبان خود گیتی پسند را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد. با این نتیجه کار شاگردان علی افضل برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم راحت‌تر است اما گیتی‌پسندی‌ها نیز که در بازی رفت اصغر حسن زاده را در ترکیب خود نداشتند امیدوارند با حضور کاپیتان تیم ملی، مس را در تبریز زمین‌گیر کرده و کار را به بازی سوم بکشانند.

نکته جالب در فینال این دوره رکوردی است که به تیم قهرمان خواهد رسید. در ادوار لیگ برتر تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب سه عنوان قهرمانی نشده و هر کدام از دو تیم گیتی پسند و مس که جام قهرمانی را بالای سر ببرد از این حیث صاحب رکورد خواهد شد.

تیم‌های پیمان تهران، استقلال تهران، شن سای ساوه، تام ایران خودرو، شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران هم سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را دارند که هیچ‌کدام از این تیم‌ها در فوتسال حضور ندارند.

گیتی پسند در لیگ‌های ۹۱ و ۹۵ و مس سونگون در لیگ‌های ۹۶ و ۹۷ قهرمان شده‌اند و حالا باید دید کدام‌یک از این دو تیم تاریخ‌سازی خواهدکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین