کد خبر: ۶۵۷۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

مهدی دادرس و صالحی با یکدیگر آشتی کردند

مهدی دادرس از رفع کدورت بین او و رئیس کمیته استیناف خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی دادرس بعد از جلسه‌ای کمیته استیناف گفت: این جلسه‌ای بود که به خواهش من برگزار شد مقداری فکر کردم تا ببینم چه کسی تقصیر‌کار است با وجدان خودم خلوت کردم و فهمیدم من هم بی‌تقصیر نبودم و زود تحت تأثیر قرار گرفتم. نباید اجازه می‌دادم کار به اینجا کشیده شود. آقایان هم بزرگواری کردند و در این جلسه حاضر شدند. از آنها گله‌گی کردم و بعضی از آنها به حق بود.در کل احساس کردم بیش از حد تندروی کردم و می‌شد عاقلانه‌تر رفتار کرد. از این بدتر نتیجه‌ای که گرفتم‌؛ بعضی از آقایان منافقانه رفتار کردند و باعث این تنش شدند.

وی در مورد اینکه این افراد چه کسانی هستند گفت: اجازه بدهید اسمی نبرم، نه منظور کمیته استیناف نیست بعضی شیطنت کردند و اخبار نافرم منتشر کردند.

مهدی دادرس و صالحی با یکدیگر آشتی کردند

وی در ادامه در مورد اینکه آیا منظورش از رفتار منافق‌گونه اصحاب رسانه است، اظهار داشت: نه، همین تفسیرها باعث این مسائل شد، نمی‌گویم کسانی که منافق‌گونه رفتار کردند چه کسانی بودند می‌خواهم اول گوش آنها را بگیرم و بعد صحبت کنم و اشاره‌ای به اسم آنها نمی‌کنم.

دادرس در خصوص اختلاف خود با صالحی رئیس کمیته استیناف گفت: من امروز گفتم حق شما این نبود من این چنین علیه شما هجمه کنم دلالیم را توضیح دادم و قبول کردند که اتفاقاتی افتاده بود گفتم آنقدر به خودم اطمینان دارم که اشتباهی که می‌کنم را بر عهده بگیرم حالا ممکن است، بعضی موضوعات درست باشد اما نباید این طور پخش می‌شد. این یک دعوای خانوادگی بود البته در فوتبال چیزی خانوادگی نیست و همه جا سر و صدای آن شنیده می‌شود. متأسفانه در رسانه‌ها منتشر شد.

وی در مورد اینکه بهتر است منظورش از کلمه منافق را به صورت واضح و روشن بیان کند گفت: منظورم شما نیستید سپاهان نیست و شما هم به آن دامن نزنید.

عضو کمیته استیناف فوتبال در مورد اینکه چرا فدراسیون فوتبال در این ماجرا ورود نکرد و تشکیل جلسه نداد و آیا در این قضیه کم‌کاری کرده عنوان کرد: این گله به آنها وارد بود و هم من و هم علیرضا صالحی گله کردیم. من به همه گفتم آنقدر درگیر مسائل اساسنامه و قرارداد ویلموتس و داستان آقای کفاشیان بودند که وقت نبود ولی اگر وقت می‌گذاشتند بهتر بود.

دادرس در خصوص اینکه آیا بازگشت دادرس به فدارسیون قانونی است گفت :‌ در این مورد چیزی نمی‌دانم چون از ریز کار اطلاع ندارم.

او در انتها در مورد اینکه حالا با برطرف شدن اختلافات آیا می‌‌شود در مورد کاهش حکم محرومیت علی کفاشیان توضیحاتی را ارائه بدهد، گفت:‌ نه در جریان آن نبودم و صحبتی هم دیگر در مورد آن نشده چون رئیس و سخنگوی فدراسیون فوتبال در ریز کار قرار دارند من آن موقع هم گفتم که این افراد انسان‌های با شرفی هستند و خودشان را ارزان نمی‌فروشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین