کد خبر: ۶۵۷۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

اوج هیجان در لالیگا؛ ماجرای عجیب بارسا و رئال در هشت هفته پایانی

رئال به واسطه عملکرد رو در روی بهتر نسبت به بارسا دوباره صدرنشین لالیگا شد ولی در هشت هفته پایانی این ۲ تیم باید مقابل رقبایی قرار بگیرند که ماجرای قهرمانی را جالب، عجیب و پیچیده خواهد کرد.
اوج هیجان در لالیگا؛ ماجرای عجیب بارسا و رئال در هشت هفته پایانی
آفتاب‌‌نیوز :

پیروزی دشوار رئال برابر سوسیه‌داد در بالایدوس باعث شد تا شاگردان زین الدین زیدان بار دیگر به واسطه عملکرد بهتر در بازی رو در رو از رقیب سنتی خود پیشی بگیرند و در رده نخست قرار بگیرند؛ آن هم در فاصله هشت هفته تا پایان فصل.

بارسا برای اینکه بتواند سومین قهرمانی متوالی خود در لالیگا را جشن بگیرد باید در هشت بازی مانده عملکرد بهتری از لحاظ امتیازی نسبت به رئال داشته باشد. اتفاقی که با توجه به رقبای پیش رو کار سختی به حساب می‌آید. در ادامه نگاهی به دیدارهای پیش روی ۲ تیم می‌اندازیم:

چهار تیم اسپانیول، اتلتیک بیلبائو، دپورتیوو آلاوس و ویارئال تیم‌هایی هستند که هم باید با رئال پیکار داشته باشند و هم با بارسا. رئال و بارسا هر ۲ چهار بازی خانگی و چهار دیدار خارج از خانه دارند.

همان‌طور که گفته شد بازی‌های پیش روی کاتالان‌ها نسبت به رقیب سنتی کمی دشواتر به نظر می‌رسد. هر ۲ تیم باید با سه تیم تک رقمی و پنج تیم دورقمی پیکار داشته باشند(با توجه به جایگاه کنونی). با این حال بارسا باید با اتلتیکو مادرید رده سومی جدال کند و رئال با ختافه رده پنجمی. هر ۲ تیم مقابل ویارئال رده ششمی بازی خواهند شد. بیلبائوی رده نهمی نیز دیگر رقیب کهکشانی‌ها و حریف ۶۵ امتیازی‌شان است.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که متوجه می‌شویم رئال و بارسا هر ۲ در نیم‌فصل اول مقابل این تیم‌ها امتیازهای مشابهی را جمع‌آوری کرده‌اند. پنج برد، ۲ تساوی و یک باخت نتیجه‌ای بوده که تیم‌های اول و دوم لالیگا در نیم‌فصل اول مقابل هشت تیمی که باید با آنها پیکار داشته باشند به دست آورده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین