کد خبر: ۶۵۷۳۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

نامه نمایندگان به رهبر انقلاب درباره نوسازی بافت اطراف حرم رضوی

۲۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر انقلاب اسلامی درخواست کردند: مجلس را در پیگیری منویات و دغدغه هایتان در این امر و بازنگری در طرح بافت پیرامون حرم رضوی به منظور تقویت هویت اسلامی ایرانی پایتخت معنوی کشور و پیگیری تخلفات و جرم انگاری قانون گریزی های صورت گرفته راهنمایی و حمایت فرمایند.
آفتاب‌‌نیوز :

روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز -سه شنبه- نامه ۲۳۰ نماینده به مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

در این نامه آمده است: اهتمام و حساسیت حضرتعالی در زمینه الگوهای توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست و همواره بر هویت اسلامی- ایرانی و عدالت انقلابی به عنوان ویژگی های لاینفک، پیشرفت مطلوب تاکید کرده اید. در طرف مقابل بسیاری اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی های متعارف که با قالب کردن الگوهای توسعه وارداتی و لیبرال سرمایه داری محقق می شود.

نامه نمایندگان به رهبر انقلاب درباره نوسازی بافت اطراف حرم رضوی

نمایندگان در این نامه افزودند: مشهد الرضا به عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران اسلامی یکی از کانون های چالش بین الگویی پیشرفته اسلام ایرانی و الگوهای توسعه ای منهای هویت و عدالت بوده است. اجرای دقیق و کامل دستورات صریح و مکتوب فروردین سال ۸۶ حضرتعالی خطاب به استاندار وقت می توانست طی ۱۳ سال گذشته از تضییع گسترده حقوق شرعی و قانونی جمعیت بزرگی از مجاوران حرم مطهر رضوی جلوگیری کند و مانع تاراج هویت معنوی بافت پیرامون حرم امام رضا (ع) و لطمه به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام شود.

در این نامه آمده است: شایان ذکر است که همین جریان خسارت ساز مصالح زیست محیطی پایتخت معنوی کشور را نیز علیرغم هشدارها و نهی صریح حضرتعالی مورد تهدید قرار داده است. متاسفانه در ماه های اخیر هم افزایی غافلانه یا متعمدانه برخی عناصر، مراکز و ایستادگی در برابر مصوبه قانونی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور نور امیدی را که برای اصلاح برخی کج رفتاری های دو دهه گذشته روشن شده است، تهدید می کند.

نمایندگان در این نامه افزودند: ایستادگی در برابر قانوندانان قانون شکن که به دنبال خم کردن قانون و افزایش اختیارات غیرقانونی خود و تداوم انفاذ الگوهای بی هویت توسعه و صیانت از منافع عده ای قلیل به ضرر عامه مردم و نفی هویت تمدنی مشهد الرضا هستند با تصریح مجدد منویات نورانی حضرتعالی تحکیم خواهد شد.

نمایندگان در این نامه خواستار شدند: ما نمایندگان مجلس یازدهم که اصلاح روندهای غلط و تقویت مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی در سیاست گذاری و نظارت بر امور کشور را فلسفه وجودی این مجلس می دانیم، از حضرتعالی می خواهیم فرزندان خود را در پیگیری منویات و دغدغه هایتان در این امر و بازنگری در طرح بافت پیرامون حرم رضوی به منظور تقویت هویت اسلامی ایرانی پایتخت معنوی کشور و احقاق حقوق مجاوران و زائران ثامن الحجج و پیگیری تخلفات و جرم انگاری قانون گریزی های صورت گرفته راهنمایی و حمایت بفرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
15
مردم دارن از گرسنگی ...... اینم دغدغه نماینده های ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
14
عجب مصوباتی دارداین مجلس
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
11
وکیل الدوله های فرمایشی ۱۰ درصدی تنها کاری که ازشون برنمیاد انجام وظایف قانونی شونه ، یکی نیست به اینا بگه اقتصادمملکت تو سراشیبی سقوطه دلار بالای ۲۰ هزار و سکه بالای ۸/۶ میلیون تومن شده اقلام مصرفی خانواده ها حداقل ۴ برابر شده شماها برای خوش رقصی چه حرفهای بیجایی میزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
3
این مجلس نمیتواند مطالبات ومشکلات مردم را پاسخگوباشد
مصطفی
|
Germany
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
3
خدایا ببین یعنی همه مشکلات کشور حل شده مونده اسم فرودگاه مهرآباد و خیابونِ جرج فلوید و نوسازی بافت اطراف حرم و غیره و غیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
3
ملت زیر بار فقر داره نابود میشه اینها چه افکار ی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
واقعا جای تاسف داره با تورم 70 درصد ماهیانه از نوسازی حرم و اینستاگرام سخن گفتن!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین