کد خبر: ۶۵۷۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

روسیه: نصف جمعیت جهان از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام حمایت نکردند

نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: کشورهای دارای نصف جمعیت جهان از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت نکردند.
آفتاب‌‌نیوز :

میخاییل اولیانوف روز چهارشنبه در توییت جدیدی نوشت: پس از تصویب قطعنامه ضدایرانی ازسوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، مخالفان برجام در آمریکا خرسند شده و گفتند که روسیه و چین بار دیگر منزوی و تنها شدند.

وی افزود: در واقع هفت کشور دیگر از حمایت از این قطعنامه خودداری کردند. این کشورها در مجموع بیش از نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. این هم از ادعای شما در مورد تنهایی.

روسیه: نصف جمعیت جهان از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام حمایت نکردند

قطعنامه تروئیکای اروپا علیه ایران، به رغم مخالفت جدی چین و روسیه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه ۳۰ خرداد به تصویب رسید.

در این قطعنامه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه با حمایت آمریکا از ایران خواسته‌اند به ممانعت از دسترسی بازرسان آژانس به ۲ سایت هسته‌ای کشور پایان دهد و با آنها به طور کامل همکاری کند.

در رای گیری در مورد قطعنامه شورای حکام، ۲۵ کشور به آن رای مثبت و ۲ کشور رای منفی دادند. ۷ کشور دیگر هم رای ممتنع دادند.

نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشتر با انتقاد از این قطعنامه خاطرنشان کرد که قطعنامه شورای حکام در مورد دسترسی به دو مرکز در ایران وضعیت را بدتر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
خخخخخخ
منظورش فقط خودش و چينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
نصف جمعیت جهان یعنی چین وروسیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین