کد خبر: ۶۵۷۶۹۳
تعداد نظرات: ۱۸۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
بهزاد و زینب دو عاشقی که باهم خودکشی کردند

تصاویر| ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق در رودخانه کارون

جسد دو دختر و پسر جوان از رودخانه کارون در منطقه گدار اندیکا بیرون کشیده شد. این دو جوان با بستن دست‌های یکدیگر به هم با شال(روسری) دختر، خود را در رودخانه کارون انداخته و اقدام به خودکشی کردند و قبل از این اقدام پسر جوان با خانواده خود تماس گرفته و این موضوع را اطلاع داده بود.
آفتاب‌‌نیوز :

جسد دو دختر و پسر جوان از رودخانه گدار بیرون کشیده شد. دوجوانی که دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند! این دوجوان که طبق گفته اهالی منطقه، عاشق یکدیگر بودند وقتی با مخالفت خانواده‌هایشان برای ازدواج مواجه شدند تصمیم به مرگ همزمان گرفتند.

از طرفی طبق گفته‌ها این پسر و دختر قبل از خودکشی طی نامه‌ایی وصیت می‌کنند که همدیگر را در یک قبر دفن کنند که طبق گفته‌ها قرار است دختر در اندیکا و پسر در بازفت چهار محال و بختیاری دفن شوند.

تصاویر| ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق در رودخانه کارون

حسین مولایی رئیس هلال احمر مسجد سلیمان گفت: پسر و دختری جوان بودند. پسر ۲۲ ساله به نام بهزاد. خ و دختر ۱۸ ساله به نام زینب. الف، اهل “اندیکا” بودند که همراه هم به لب رودخانه آمدند و سپس این دو جوان همراه هم اقدام به خودکشی کرده‌اند. شاهدان و اهالی محل بلافاصله با هلال احمر تماس گرفتند و نیرو‌های امدادی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند، ولی زمان فرصت نجات نداد و بهزاد و زینب جان باختند.

وی با تایید اینکه دستان اجساد به هم گره خورده بود گفت: قبل از رسیدن نیروی‌های هلال احمر، از اقوام و اهالی منطقه اقدام به کمک به این دو جوان کرده بودند، ولی تلاش‌های آنان نیز نتیجه نداد.

رئیس هلال احمر مسجد سلیمان در پایان بیان داشت: اقوام این دو جوان گفته اند که قبل از اینکه آن‌ها خود را در سد گدار بیاندازند، وصیت‌نامه نیز نوشته بودند که البته ما این وصیت‌نامه را ندیدیم. دلیل خودکشی این دو جوان دلدادگی آنان به هم و مخالف خانواده‌ها تاکنون اعلام شده است.

سرهنگ منصور نجفی‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان اندیکا نیز در این خصوص با تایید این خبر گفت: اجساد دو جوان که روز دوشنبه در رودخانه کارون غرق شده بودند، بعد از یک روز تلاش عوامل امدادی و غواصان محلی از آب‌گیری شدند.

همچنین حجت الاسلام شکری دادستان عمومی و انقلاب اندیکا، سرهنگ نجفی نیا فرماندهی انتظامی شهرستان اندیکا در این خصوص تاکید کردند: علت این حادثه در دست بررسی و تحقیقات است لذا از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه خبر در خصوص حوادث و اتفاقات را تنها از مراجع معتبر دنبال کنند و نسبت به خبرهایی که از کانال های غیررسمی منتشر می شود، بی توجه باشند.

تصاویر| ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق در رودخانه کارون

در بررسی‌های و تحقیقات محلی صورت گرفته مشخص شد که پسر و دختر جوانی که در روز دوشنبه(دوم تیرماه جاری) در رودخانه کارون اندیکا غرق شدند، نسبت فامیلی نزدیک داشتند(پسرخاله ودخترخاله) و نخستین بررسی‌ها در این حادثه نشان می‌دهد این پسر و دختر جوان قصد ازدواج با یکدیگر را داشته که با مخالف خانواده‌های خود روبرو شدند. از طرفی خواهر پسر جوان زن داداش دختر نیز است.

با این حال این اتفاق از سوی مسوولین رسمی مشکوک قلمداد شده و برای مشخص شدن ابعاد مرگ پسر و دختر جوان دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص توسط دادستان شهرستان و دیگر مسوولین نظامی و انتظامی صادر شده و اجساد برای کالبد شکافی در اهواز هستند.

لازم به ذکر است که شهرستان اندیکا در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد. این شهرستان جزو محروم‌ترین شهرستان های استان خوزستان است.

منبع: رکنا و برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۸۸
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
17
65
ای بابا ولشون کنین دیگه کالبد شکافی دیگه چرا؟
ایکاش بیشتر تلاش میکردن برای راضی کردن پدر مادراشون یا حداقل قرار فرار میذاشتن.
ای بابا خییلی ریختم بهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خوب اومدی
آرزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خیلی دلم براشون میسوزه ازخانواده هابه فکر بچه هاشون نیستن وقتی عاشق هم هستن بزار هموبخاهن این چه کشوری هست که ماداریم هرروزشاهدمرگ دخترپسرامیشیم خداروشکرمن عاشق کسی نیستم
Asal
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
از اونجایی که من آدم کم احساسی هستم اصلا دلم براشون نسوخت و ناراحت نشدم به نظرم خواستن خود کشی نکنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
120
64
باید مجسمه ای از آنها ساخته شود و در میادین اصلی شهر ها نصب شود و در کتابهای درسی گنجانده شوند. و پرونده لیلی و مجنون بسته و از این به بعد اینها سرمشق عشاق باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ب نظر من اصلا خودکشی معنا نداره یعنی چش تا یچی میشه میرن خودشونو میکشن این چرتو پرتا روهم نزنین اینا ... میبینن میخونن از این ب بعد تا تقی ب توقی میخوره جوونامون خودشونو میکشن لیلی و مجنون یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
چند سالته عمویی؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
چرندیات چیه ، کسی که خودکشی میکنه باید بشه الگو ؟!! ما قهرمان زیاد داریم که بخواییم مجسمه ازشون بسازیم بزاریم وسط میدون ، کسی هم که زود جا بزنه و بخواد با خودکشی از زیر بار مسائل در بره نمیتونه واسه کسی الگو بشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
واقعا وجود آدمی مثل تو با این تفکرات مایه ی ننگه
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
دلم نمیخواد به نظرتون توهین کنم، اما خودکشی دو جوانی که خیلی زود و از سر نادانی تصمیم گرفتن الگو نیست اگه همه جوان های عاشق از اینا یاد بگیرن دیگه هیچ جوان عاشقی روی زمین نیست ، این کاری که زینب و بهزاد کردن خیلی اشتباه بود و انگار ترسو بودن این همه راه بود میتونستن به کار دیگه کنن، اینا قهرمان نیستن ما کسای بهتری رو داریم که بهشون بگیم قهرمان. در ضمن ماجرای لیلی و مجنون با اینا فرق داره.
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
حتما مجمسه عشاق را خودت سرمشق قرار بده،
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
تو نظر بیخودی ندی بهت نمیگن لالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
چشم حتما به توصیه تون عمل میشه........خدا شفا بده
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
چی چی بشه سرمشق ...ایقد راه بود که بهم برسن...باید می جنگیدن... ناامیدی اصلا پذیرفتنی نیست..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آدمهای ضعیفی که سراغ راحت ترین راه میرن هیچ ارزشی ندارن.باید میموندن و تلاش میکردن.سراغ دارم کسی رو که سالها برای عشقش صبر کرد و تلاش کرد.یعنی چی سریع خودکشی
بدون نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
به نظرمن خیلی کار اشتباهی کردن اصلا دلم براشون نسوخت همچین آدمایی که اصلا نباید تو کتاب های درسی باشن همچین آدمایی چه جوری میخوا الگو باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
28
72
تاکی باید جوونامون قربانی خودخواهی خانواده هاشون باشن بس نیس این همه از دس رفتن جوونای عاشق!؟ الان پدرو مادراشون...
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
منم خانوادم راضی نیسن من چیکارکنم
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
والا تنها راه حل این مشکل صبر هستش و تلاش برای به دست اوردن اگه راهی پیدا نکردی هیچ راهی وجود نداشت بزن برو یه شهر دیگه چرا باید خودتو بکشی برای زندگیت بجنگ نه این ک زندگیتو به دست خودت تبا کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
15
97
خدا رحمتشون کنه. خیلی دردناکه ولی ما در جریان جزئیات ماجرا نیستیم. نمی دونیم دلیل مخالفت خانواده ها چی بوده. مخالفت در چه حدی بوده؟ همیشه تقصیر پدر و مادر نیست گاهی جوونها تصمیم های احساسی و آنی می گیرن. ماجرای قدیمی شاهرخ و سمیه رو یادتونه؟
پاسخ ها
Sh
| United States of America |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خدا رحمتشون کنه خیلی سخته واقعا ازخدامیخام هیچ عشق عاشقی ازهم جدا نشن
ریحانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
باید با همدیگه فرار میکردند میرفتند تهران ازدواج میکردند و کار میکردند،
حتما پسره تنبل بوده، اهل کار و تلاش نبوده که خودش را انداخته توی آب، انگاری میخواسته ماهیگیری کنه که پریده توی آب،
حداقل نباید دختره را مینداخت توی آب،
باید خودش تنها میرفت میپرید توی آب،
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
14
28
خوب برای چی میخواستند این دو نفر خور را بکشند بی معنی است
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
9
80
هعی همه دارن تز میدن یکی نی بگه خدا رحمتشون کنه
لعنت به هر کسی که باعث شده فقر و نادونی تا این حد تو جامعه پخش بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
6
29
نوبت این مدلی برای دختر ها و پسر ها است این هم برای جوان ها الگو است خدا رحم کند
پاسخ ها
zh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خدابیامزتشون
Mahtab
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
15
26
... افکار های قدیمی و خراب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
افکار های؟؟؟؟!!!
منم یه عاشقم
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
10
49
با تمام وجود از دیدن این صحنه و شنیدن این خبر ناراحت شدم و گوشتم ریخت.
منم یه عاشقم عاشقی ک دوساله داریم تلاش میکنیم به هم برسیم و مادره عشقم چون راهمون دوره نمیزاره . و همش وعده وعید پوچ میدن ک میام یروز خواستگاری و ...۲ سال از زندگیمون با دوری از هم تموم شد و هنوزم ک هنوزه نزاشتن به هم برسیم .گناهمونم فقط عاشقیه. کاش خانواده ها تاقبل از اینکه دیر بشه و شاهد اینجور اتفاقات باشیم به جوونا رحمی کنن و پا روی قلب دوتا عاشق نزارن. کاش کمک کنن همه ی عاشقا به هم برسن. خیلی دلم شکسته خیلیییی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عزیزم امیدت و از دست نده. ان شاء الله یه روزی به هم میرسین... خداوند با عاشقاست. توکلت به اون باشه
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عزیزم درکت میکنم اما تو و اونی که دوستش داری زبانم لال نروید کار اشتباه این دو جوان رو انجام بدید سعی کنید والدینتون رو راضی کنید و بیشتر از هر چیز دعا کن و از خدا کمک بخواه انشالله که درست میشه اما اگه درست نشد بدون که حتما یه حکمتی تو کار خدا هست، انشاالله که به مراد دلت برسی.
یک دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
صبور باش .کار اشتباه نکن منطقی پیش برو. منم عاشق همسرم بودم ۸ سال همدیگرو میخواستیم به سختی خانواده ها راضی شدن با اخم نشستن سر سفره عقد . تا یکسال هم بابام با همسرم حرف نمی زد ولی الان سالها میگذره و خداروشکر هر دو خانواده دوستون دارن و مشکلی نیست ولی حتما صبوری کن و با درایت پیش برو توکل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
ایشالا به هم برسین ولی از راه درست
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
18
24
بمیرم واسشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
انشاالله که همه جوونا به عشق و مرادشون برسن همچنین شما
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
58
به نظرم احساسی تصمیم گرفتند.بایستی بزرگترهای فامیل روواسطه قراربده.باخودکشی وضع دوخانواده بدترمیشه
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
اگه پدر و مادرشون بزرگ های فامیل بوده باشن چی؟
اینو بدون اگه پدر و مادرشون ... کافی داشته بودن الان شاید بچه هاشون زنده بودن
ناشناس
|
Indonesia
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
43
اظهار نظر عجولانه نباید کرد .علت کالبد شکافی برای این است که اگر خدای نخواسته قتلی صورت گرفته باشد و صحنه سازی خودکشی درست کرده باشند مشخص شود تا حق حیاتی به ناحق از بین نرود . با پیگیری و تحقیق و دست نوشته مقتولان حقیقت روشن میشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
7
18
چرا آخه خودکشی..چرا فرار نکردن..شک برانگیز است
پاسخ ها
ابوریحانه داخلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
با جیب خالی با شکمه همیشه گشنه کجا فرار کنن،،یه ذره فکر کن ،،اون منطقه یکی محرومترین منطقه در ایران هست،فرار کردن همینجور الکیه مگه،باید توو کارتت حداقل چهل پنجاه میلیون داشته باشی،بخای فرار کنی،،جیب خالیوفرار،،
زکریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
میرفتند تهران کار میکردند
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
7
33
★به نظر من هم این دنیا شونو وهم اخرت شان راخراب کردن دنیا در مقابل اخرت هیچی این چجور عشقیه
لطفا شما از این اشتباهات بزرگ نکنین★
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
19
15
لعنت به فقر فرهنگی
تا کی باید هربار بگیم ایرانم تسلیت
هر روز شاهد اتفاق های تلخ هستیم
خواهشا پدر ومادر ها دخالت نکنید به اسم تجربه
بزارین ماجوونا خودمون تجربه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
داداش شاید رفتی و اشتباه از آب دراومد بعد بگی هیچکس به من هشدار نداد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
26
15
بخدا راحت شدن ازدواج کنند که چی بشه بعدش نهایت با دو تا بچه و مشکلات و ..... هر روز نکبت تر از دیروز خدارحمتشون کنه راحت شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با حرفت موافقم
شکست درعشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
26
16
به نظر من حق با اون دختروپسر بوده منم درعاشقیم شکست خوردم خیلی دردناکه با کسی ازدواج کنیم که اصلا دوسش نداریم منم خیلی به فکر خود کشی هستم به خاطر خود خواهی خانواده ام که نزاشتن به عشقم برسم
پاسخ ها
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
نه عزیزم تو دیگه این کار رو نکن شکست عشقی خوردی فقط یکم صبور باش و در ضمن از خدا کمک بخواه و مطمئن باش خدا صدات رو میشنوه و دوستت داره، و لطف این اشتباه رو تکرار نکن انشالله به عشقت میرسی هر مشکلی راه حلی داره. خودکشی احمقانه ترین کاره.
حنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خود کوشی بکنی چه فایده این دنیا رو که بقول خودت نتونستی به آرزوت برسی حداقل اون دنیات بزار بهتر باشه واین که از نظر شرع و دین گناه خود کوشی هیچوقت بخشیده نمیشه
حنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
می‌دونی خدا شاید گناهان دیگه رو ببخشه ولی گناه خود کوشی هیچوقت بخشیده نمیشه واین که به گفته ی خودت این دنیا که نتونستی به آرزوت برسی و زندگیت از دلت نشد حداقل بزار اون دنیات بهتر باشه سعی کن با مشکلاتت کنار بیای چون راه حل دیگه ای نیست
ماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
17
6
کشتنشون رد گم کنیه
الان با این کارشون مثلا چی شد.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
5
16
الان با این کارشون متلا چی شد
سودابه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
5
27
کارشون عاشقانه نیست احمقانس کدوم ادم عاقلی خودشامیکشه تاچندروز دیگه همه فراموششون میکننددنیا سرجاشه فقط دیگه اون دوتا نیستند بخدا عقلم یه مقدارش خوب چیزیه
پاسخ ها
الی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
خدا رحم کنه ب این جوونا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
10
16
به پدر و مادر هاشون بگید،تا آخر عمر داغ ...،اینها میخواستن شرعا و با قانون خدا بهم برسن،اما شما با اونها چه کردید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
بهترین کارو کردن راهی واس ادم نمیزارن که
....
|
Germany
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
5
21
چرا باید به مرگشون ناراحت بشیم ما که تو شهر زندگی میکنیم بی کاری بی پولی مثل سگ دو دو میزنیم هیچی از پدر ارث نبردیم ولی به هر حال خرجشو میدم. با تمام بدی هایی که خانوادم در حقم کرده من بازهم تلاش میکنم مشکلات مالی شونو رفع کنم مشکلمون از همه بیشتره ولی فکر خودکشی نمیکنم. حالا اگه یه روز هم عاشق دختری بشم خودکشی نمیکنم اخه دلی که از پدر و مادر و برادر و خواهر هم خون ت بشکنه. دیگه دل نیست فکر نکنم دردش بدتر از من باشه
من اعتقاد دارم زندگی خیلی چیز ارزشمندیه باید قدرشو بدونیم
هر کسی فکر خودکشی بزنه کلش مشکل روانی داره حالا شاید با دیدن عکس این دوتا جوان چیزی نشه فهمید. ولی مطمعنا اعصاب و روان مریضی داشتن که به خودکشی اقدام کردن
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
بله درسته مریض بودند که همچین کار احمقانه ای کردند
م.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
14
بخش عظیمی از این اتفاق غلط، متوجه بی خیالی دولت بالاخص شخص روحانی است نسبت به حال و روز ملت و آینده جوانان. این ...ما رو به جایی نمیرسونه.حیف که ما خودمون عرصه رو به خودمون تنگ میکنیم.
منم در یکی از استان های غربی زندگی میکنم. متاسفانه خودکشی اینجا بیداد میکنه. هر چند روز یکبار شاهد این اتفاق هستیم.به خدا جوانهایی دست به این کار میزنن که یه تار موشون صد تای این آقازاده ها رو میارزه ‌. بیشتر شون هم از سر فقر هست. و صد افسوس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
یعنی احمقانه ترین انتخاب رو کردن کسانی که تو زندگی از پس مشکلات بر نیان همون بهتر که خودکشی کنند زندگی اینقدر بالا وپایین داره که اگه بخواهیم به همشون فکر کنیم دائما باید شاهد خودکشی کردن باشیم
مردی که نتونه به همسرش کمک کنه که راه وچاه پیدا کنند عاقل نیست پس پدر ومادرشون یه چیزی میدونستن که اجازه نمیدادن
Elaheh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
6
24
آخی جوونای مملکتمون یکی یکی دارن پر پر میشن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
به جای دلسوزی واسه اینا که به خاطر یه چیز بی ارزش خودکشی کردن به فکر کسایی باشین که بعد ۳۰ سال پدر و مادرا و خواهرا و برادراشون منتظرن که برگردن تازه اونا برای ما شهید شدن اینا بخاطر یه چیز بی ارزش
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
5
25
واقعاعاشق‌شدن‌ونرسیدن‌ب‌عشقت‌سخته
حنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
19
شاید خانواده اش برای مخالفت دلیل داشتن چون خواهر پسره هم زن داداش دختره بوده حتما یه دلیلی داشته ولی خانواده ها شون که می‌دیدند این ها اینقدر هم دیگه رو دوست دارن رضایت می دادن نهایتا قطع رابطه میکردن باهاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
بهتربود شکست رو تجربه میکردن تا مرگ
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
6
19
خب معمولا خونواده ها صلاح بچه هاشونو میخوان ...که نمیشه هر کی عاشق شد بگه یا ازدواج یا خودکشی!...واقعا عشق آدمو کور و کر میکنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
14
با اینکه آدم اول ماجرا به ذهنش میرسه کاش فرار میکردن ولی تو این زمونه جوونا با حمایت خانواده نمیتونن زندگی بسازن برن زیر ی سقف چه برسه با دست خالی و فرار خدا رحمتشون کنه کاش راضی به ازدواجشون بودن تا الان اینجوری تو قایق به سر و کلشون نمیزدند
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
20
همیشه هم حق با دختر یا پسر نیست شاید بنا به دلایلی خانواده اش با این ازدواج مخالف بودند....در بین ما نیستند خداوند به خانواده هردو صبر عطا فرماید...
پاشاخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
12
اشتباه پشت اشتباه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
22
کارشون اشتباه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
10
خب بگوبدبختا فرارمیکردید یاخودتون میرفتیدعقدمیشدیدچراخودکشی..چجورجرات کردیدخودکشی کنید.ایجوری که بدترشد..اخی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
با جیب خالی شکم گشنه کجا فرار کنن،،همون که میگی خودشون میرفتن عقد میکردن،،همون دفترخونه هم پوول میخاد،مجانی واست کار انجام نمیدن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
آماده خور بودند ...هممو ن بی پولیم..... خب برن کار کنن پسره اگه عاشق بود دختره رو نباید به کشتن میداد اصلا شاید عمدا دختر رو انداخته تو آب از کجا معلوم دختر هم می‌خواسته خودشو بکشه
ناشناس
|
Austria
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
20
خودکشی راه حل درستی نیست،ولی کاش خونواده ها کمتر به جووناشون سخت بگیرن ،منو همسرمم گرفتار همین سخت گیریا بودیم و حدود ۹سال سختی کشیدیم تا الان عقد کردیم باهمسرم ،الانم باز اذییتمون میکنن ،،خونواده هامون به دوتامون سخت میگیرن ،الان جفتمون با نصف اعضای خونوادمون قهریم ،چون ما همدیگه رو خواستیم و پای خواستمون موندیم و عقد کردیم باهرسختی ای که بود و اونا مخالف بودن ،خداییش همه نمیتونن تحمل کنن آدم یه جاهایی میبُره..
کاش خدا ازشون بگذره ارامش نصیب روحشون کنه
پاسخ ها
بجنوردی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
باید به حرف بزرگترا گوش میدادین،حالا چند سال دیگه میرسید به حرفاشون،اونها حتما خوشبختی شخص شمارو میخان،باشما پدرکشتگی ندارن ،،چن سال دیگه به مشکل میخورید اولاش واسه همه گل وبلبله،،خاهی فهمید که اشتباه کردی ولی دیگه فایده نخاهد داشت،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
ما هم بخاطر خودخواهی خوانوادم مجبوریم از هم فاصله بگیریم. طوری شده ک دیگه من فقط بخاطر خانوادم میخوام خواستگار قبول کنم. آیا این انصافه دلت با یکی دیگه باشه و بخوای با شخص دیگه ازدواج کنی؟ برای ما هم دعا کنید اگر خداوند میخواد خانواده من هم راضی بشن
نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
16
خب بجای اینکه میرفتین خودتونو مینداختین اون تو بیشتر برای راضی کردن خونواده هاتون تلاش میکردین.خیلی عجولانه تصمیم گرفتن واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
ب نظر من الکی قضاوت نکنید
بهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
17
واقعا خیلی ناراحت شدم و قلبم شکست البته ما نمیدونیم که حق با پدر و مادر اونا بوده یا نه ولی نباید یکاری میکردن که اینا دیگه کارشون به خودکشی بکشه اگه واقعا دلیل منطقی برای اینکارشون داشتن باید روشنشون میکردن اگرم نه خب چرا نذاشتن ازدواج کنن؟!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
6
17
به نظرمن این راهش نیست انهانه دردنیابه هم رسیدندبلکه اخرتشان راهم خراب کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
5
9
عجب ...هستن اینا خوب میرفتن دوتایی جای دیگه زندگی میکردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
14
وای چقدر بد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
6
12
تاکی میخواد این ماجراها ادامه داشته باشه هروز باید خبر مرگ جوان هایی رو بشنویم که عاملشون ندانم کاری خانوادههاشونه متاسفم واسه همه جامعه
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
15
چرا همه اتفاقات بد مال ا مای فقیر چون خدا همون اول مارا بدبخت افرید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
12
کارشون اشتباه بوده یعنی چه خودشون بکشن هر مشکلی راه حلی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
14
عاشقی خیلی سخته تصور کردین
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
10
زود تصمیم گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
12
4
فقط میتونم خدا رحمتش کنه البته خوب کاری کردن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
7
خیلی متاسف شدم. بنظرم مهمترین عامل فقره این وسط. اگه پسره میتونست بره سرکار مناسب و امیدوار بود که بدون پشتوانه خانواده میتونه زندگی خود و دختره رو تامین کنه مطمانا خودکشی نمیکرد فرار میکردن. عقد میکردن و انشالله خوشبخت میشدن. اما الان جوانها میدون با روزی 12 ساعت کار هم نمیشه تا پنجاه سالگی فقط صاحب خانه شد. ماشین آینده بچه و رفاه که پیشکش. خدا نجاتمون بده.
پاسخ ها
زکریای نارازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
افرین حرف حساب،همینه...با جیب خالی وشکمه همیشه گشنه،،، با کارتی که حتی1000تمن هم تووش نیست کجا فرار کنن،اگه پسره دستش توو جیب خودش میبود،مطمئنااین بلا رو سره خودشون نمیاورد،
کیارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
10
من عشق تجربه کردم خیلی سخته و شکست عشق خیلی بده تجربه کردم که میگم ولی خانواده ها باید جلوی این اتفات را بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
13
بنظر من بدترین راه را انتخاب کردن . این همه کسانیکه تو این مسیر عشق و عاشقی خودشون را کشتن کی یادشده. سالی دیگه همه یادشون میره که چه اتفاقی افتاده . یکی از دوستان نوشته بود ازشون مجسمه درست کنن . این چه نطری که شما می دید . فکر نکرده مطلب نگذارید می دونید با این کار چند ادم ضعف را به خودکشی کردن تشویق میکنید . کار اشتباه . اشتباه حالا میخواد خودکشی باشه یا میخواد فرار از خونه باشه . اینو یقین داشته باشید بزرگترها برای جلوگیری از ازدواج این دو حتما دلیل محکم داشتن . عشق زیباست ولی زیبایی عشق به تحملشه . به سوختنش به ارامشی هست که در عاشق بوجود می اورد . بنظر من اصلا اینها عاشق نبودن . بیشتر احساس عاشقی بود تا عشق .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
10
وای خیلی بده ولی عجولانه تصمیم گرفتن چون دو روز دیگر فراموش میشن حداقل باید به گفته خودشون پیش هم خاکشون کنند چقدر بی رحم هستن
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
چون نامحرم هستند پیش هم خاکشون نمیکنند وگرنه بی رحم نیستند و ربطی به بی رحمی نداره، در اصل چون نامحرم هستند کنار هم نباید خاکشون کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
5
8
خودکشی مساویست باجهنم
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
8
به نظر من هم خوانواده گناهکارن هم این جوونا وهم بزرگترها شاید یه چیزایی رو می‌دونن که اونا نمیدونن وجوونن و احساسی وخانواده ها هم از این نظر گناهکارن که در مراقبت از فرزندشون کوتاه کردن
فاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
9
باشنیدن این خبربشدت بهم ریختم.اخه خودکشی براچی تاخرعمرمیتونستیدعاشق هم دیگه میمونیدالیته بایکم فکرمثبت خداروحشون شادکنه.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
7
شده دیگه ازکجامیدونستن مخالفتشون این میخادبشه.
روح‌الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
4
بنظر من خیلی عجولانه تصمیم گرفتن باید خانوادهاشون راضی میکردن یاازراههای دیگه‌ای وارد میشدن روحشون شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
8
خبر وحشتناکی بود من ک خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و داغون شدم
زهره رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
8
متاسفم فقرا خیلی زود ناامید میشن چون هیچ راهی واسشون نیست هیچی ندارن که باهاش سر گرم باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
11
ووووووای خدا از خانواده شون نگذره آقا و خانمی ک میگی فرار میکردن تو رسم ما بختیاریا فرار از هر ننگی بدتره اینا ب همه جوانب فکر کردن و ب نتیجه رسیدن ک خودکشی و اثبات عشقشون بهترین راه واسه خلاص شدن...خدایا داغون شدم خدایا از سر تقصیراتشون بگذر و از خانواده هاشون نگذر
شبنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
4
جامعه خراب شده، یعنی چی که رفتن خودکشی کردن خیلی از جوان هایی که عاشق هم هستن با هم فرار میکنن و از بین عشقشون و خانواده شون یکی رو انتخاب میکنن، از نظر من نباید این کار رو میکردن دنیا که به آخر نرسیده بود اگر هم به هم نمی‌رسیدند، دوباره میتونستن عاشق بشن آخه چرا اینقدر فکر منفی میکنن اینا درسته بزرگ بودن اما انگار مغزشون هنوز کوچک بوده که این ظلم رو در حق خودشون کردن و بدترین راه رو انتخاب کردن هر مشکلی راهی داره جز مرگ ، البته بازم خدا رحمتشون کنه، درضم این نظر خودمه کسی هم حق نداره توهین کنه و فحش بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خواهر من فرار چه معنی داره لطفا جوان به را کج هدایت نکنید
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
از من این خانم‌ راست میگه. هر چی باشه خودکشی از همه چیز بدتره.
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
نظر شبنم خانم خیلی هم درست و منطقی است، فرار میکردند خیلی بهتر بود که خودکشی کنند و دنیا و آخرت خودشون را تباه کردند،
مهدی ابزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
3
ناراحت شدم عشق مقدس هست ولی نباید این کارو میکردن بلاخره خانواده ها با پافشاری راضی میشدند منهم چند عشقو از دست دادم ولی فکر کشتن خودمو نکردم به قول سودابه حرف قشنگی زد دنیا سر جاشهوفراموش میشن غیر ازاین خودکشی گناه بزرگی محسوب میشه به خاطر خودکشی خدادبه دادشدن برسه امین
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
5
شاید اونا خودشونو تو چهار چوب طایفه حس میکنند و نمیتونن از اقوامشون دل بکنند واسه همین پسره دختره رو فراری نداده. یا پول نداشته خونه اجاره کنه
هزاران نفر این مشکلو داشتن پس باید اونا هم خود کشی کنن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
3
خیلی ناراحت شدم کاش به جای خودکشی بیشتر تلاش میکردن خانواده ها رو راضی میکردن خدا بیامرزتشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
8
روحشون شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
7
از روی احساس تصمیم گرفتند نه عقل
مطمئنا اگه با هم ازدواج می کردند بعد از یک سال خودشون از عشق و عاشقی پشیمون می شدند
آخه عشق رو که ببری دم مغازه نانوایی دو تا نون بهت نمیدن
نرجس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
8
صرف نظر از کار درست یا نادرست این دو جوان داشتم به این فکر میکردم ما بچه های دهه شصتی تو این سن و سال مشغول درس و دانشگاه بودیم،الانم با مدرک ارشد داریم مگس میپرونیم.جوونای حالا با این همه امکانات و شرایط شغلی به چه راههایی کشیده شدن....
ناشناس
|
Singapore
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
4
آخه عشق کیلوئی چنده
خدایا ما رو به راه راست هدایت کن
بچه ها براشون صلوات بفرستیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
3
خدا رحمتشون کنه عاشقی خیلی سخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
4
2
عشق های کذایی اشتباه کردند خودکشی گناه کبیره است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
3
ترا خدا این اتفاقات را انتشار ندهید برای جوانان ما الگوی بد آموزی میشود مجسمه یعنی چه فرار از منزل چه معنی دارد فرار طلاق گرفتی با کدام رویی به منزل پدرت بر میگردی پدر و مادر چقدر باید درد و زحمت بچه هارا تحمل کنند چقدر اشتباه هزار اشتباه مردم آبرو دارند جوانان را به راه راست هدایت کنید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
3
علت اصلی ناامیدی جوانان به آینده میباشد به دلیل مشکلات فراوان آنقدر آستانه تحمل ملت به خصوص جوانان پایین آمده که کوچکترین جرقه ای باعث شکل گیری چنین رویدادی می شود.
وقتی فشار از همه جهات باشد دیگر صبر و تحمل خیلی سخت می شود.اینابا خودشون فک کردن گیرم هر جوری خانواده را راضی کنن
چجوری مجلس بگیرن
با کدوم سرمایه جهاز بخرم
چگونه خونه ماشین
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
1
به نظر من واقعا عشق جایگاه خواست خودش را دارد واقعا سخت هست عاشق کسی باشی و بهش نرسی من ازدواج کردم با عشق و ثمره عشقم یک دختر شد و از یکسالگی دخترم منو رها کردو رفت خارج از کشور ولی الان دختر من 31 سالش هست و من هنوز چشم به دنبالش به در ماندسوختم و ساختم و هنوز نا امید نشدم
پاسخ ها
ریحانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
چقدر دختر بی وفایی داری که مادر خودش را رها کرده رفته خارج کشور، دختر باید همیشه همدم، مونس و در کنار مادرش باشه
خب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
2
3
خدابیامرزه.کافی بود زیره یه سقف زندگی کنن بعدش خودشون همدیگرومیکشتن.زودواحساسی تصمیم گرفتن.ولی عاشقانه فوت شدن خدابیامرزه
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
3
3
خدا رحمتشون کنه این روزا خودکشی عادی شده کاش زینب و بهزاد فرار میکردن
پاسخ ها
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آره واقعا جامعه داغونه اگر واقعا عاشق باشن اگر فرار میکردن و دوباره ادامه میدادن شاید خوشبخت می‌شدن خودکشی خیلی کار احمقانه ای هست خیلی زود از میدان جا زدن. خدا رحمتشون کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
6
2
الگوی ما شهدان که سینشون رو برای این ملت سپر کردن از زنو بچه خانواده همه چیز گذشتن تا منو شما الان راحت گوشی دستمون بگیریم خیلی راحت بدونه فکر اظهار نظر کنیم
نوجونای ۱۳. ۱۴ ساله حسین فهمیده شهید عزیزللهی....
قهرمان واقعی اینا هستن
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
2
دیگه تو این دنیا نیستن عشقشون هم با خودشون رفت تو گور خدا بیامرزدشون ولی تا کی قربانی تفکرات خانواده ها مون بشیم باباجون دلشون با همه چرا نمیزارین اگه مشکلی هم هست بزارین خودشون به اون پی ببرن و پشیمون شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
1
4
اول خدا رحمتشون کنه دوم قضاوت عجولانه نکنیم سوم گناهش گردن دلالان محتکران تا زمینه ازدواج فراهم بشه مشکل مسکن کار وسایل زندگی بعد کاش جای عشق های خیابانی جون اول زمینه زندگی مشترکش فراهم میکرد بعد عاشق میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
2
4
ای پدر عشق و عاشقی بسوزه.نکنه دفعه اولشون بوده؟ ما که ۷،۸بار عاشق شدم طرفم رفت،نه من خودمو کشتم نه اون. خب خدابیامرزتشون.لااقل ما پندی بگیریم با یه خاطرخواهی خودمون رو نکشیم.حداقل باید این نمونه پیش یه مشاور میرفتن تا طرف و راهنمایی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عجب دل بزرگی داشتی،مطمئنی فقط 7،8بار عاشق شدی،تعارف نکن
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عشق که ارزشی نداره که آدم بخواد خودش را بخاطر عشق فدا کنه، چیزی که زیاده عشق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
3
1
منم دوست دارم یه رود نزدیک محل سکونتم بود خودم و بی هیچ دغدغه ای میکشتم
خسته شدم زندگی چه معنایی داره هیچی کارکن پول دربیار خرج کن معلوم نیست به چه بدبختی بمیرم این جوری حداقل میدونم نیازمند کسی نشدم و مردم خدایا راهشو برام هموار کن دنبال خودکشی ام اما راه اسون میخوام خیلی وقت توفکر غرق شدنم شرایطش پیش نیومده در اولین فرصت که شرایطش باشه این کارو میکنم از جهنم و غیره نگید .خدا از ما ادمها خیلی خیلی مهربونتره به امید رسیدن به ارزوم
پاسخ ها
ریحانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
هیچ وقت از درگاه خداوند مهربان نا امید نشو و این حرف را نزن، خدا بزرگه، هیچ وقت ضعیف نباش،خودکشی کار آدم های ضعیف و نا امید است، از خدا کمک بخواه و هیچ وقت این تصمیم را نگیر،
هر کسی خودکشی کنه جهنمی میشه، پس آخرتت را تباه نکن،
ان شاء الله خدا کمکت کنه
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
هیچ وقت فکر همچین کاری رو نکن یعنی چی میخوای خودکشی کنی عزیزمن شاید خدا دلش نخواهد تو به آرزوت برسی خدا بیشتر از ما صلاح مون رو میدونه، ببین گلم خودکشی بزرگترین گناه کبیره است و هرگز بخشیده نخواهد شد و خودتم که از جایگاه جهنمی ها خبر داری اگر خبرنداری تو اینترنت و گوگل بزن ببین جهنم کجاست و چه جور جایی هست خدا برای حل هر مشکلی راه حلی آفریده به جای این کارا برو مشهدی شیرازی جایی و متوصل شو به معصومان و دعا کن و از خدا کمک بخواه و مطمئن باش خدا همه بندگانش رو میبینه اگر تو خودکشی کنی خودکشی بیشتر رواج پیدا میکنه و همه میخوان خودکشی کنن آخه اینقدر ضعیف نباش عزیزم آدم نباید کار های بد رو از دیگران یاد بگیره باید کار های خوب رو تقلید کنی انشاالله که به آرزوت میرسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
2
1
اصلا این حرفا چیه !ماکه تو زندگیشون نبودیم ،الان دوره خودکشی و از این حرف نیست،این دوتا بچه رو کشتن...
پاسخ ها
اصلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
خیلی استادی بابا
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
3
خدا رحمتشون کنه. منم فیلمشونو دیدم ناراحت شدم. اما راه اشتباهی در پیش گرفتن. اینا میتونستن از طریق قانونی اقدام کنن. چون هر دو به سن قانونی برای ازدواج رسیده بودن. با قاضی مشورت میکردن. بقول دوستانی که گفتن قضیه کمی مشکوکه ان شاالله با کالبدشکافی مشخص بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
4
خدا رحمتشون کنه حیف این عاشقایی ک اینطوری پر پر میشن
پاسخ ها
هنگامه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
واقعا ولی عاشق بودن
رضا کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
0
سلام خود کشی کار انسانی ترسو وناامید از رحمت خدا وند است اگر بخدا توکل میکردن حتما درست هرچند خانواده ها اصرار بر ازدواج نکرد ن می کردن
رضا کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
3
0
سلام خود کشی کار انسانی ترسو وناامید از رحمت خدا وند است اگر بخدا توکل میکردن حتما درست هرچند خانواده ها اصرار بر ازدواج نکرد ن می کردن
هنگامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
3
الهی بگردم......
چقدر دردناک
خودکشی هم کار درستی نیست ولی خانواده هاشون هم مقصرن اگر دلیلی داشتن باید بهشون میگفتن
ولی حالا دیگه رفتن جوانان این مملکت همه دارن پرپر میشن
اشکم در اومد واقعا داغون شدم
عشقه دیگه...
خدا رحمتشون کنه
Mobina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
3
حالا پدر مادراشون بشینن افسوس بخورن واقعا ناراحت شدم کاش بقیه پدر مادرا درس عبرت بگیرن که دیگه قضیه این مدلی نبینیم
زری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
3
0
اگه من بودم فرارمیکردم
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
0
من خودم هرکاری میکنم خانوادم راضی نمیشن هرچقدر تلاش می‌کنم راضی نمیشن میگن باید با یکی دیگه بری ازدواج کنی... با اینکه منو پسره دیوونه هم دیگه هستیم
پاسخ ها
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
از نظر من کار خانواده ات اشتباست بهشون بگو که نمی‌خواهی با اون کس ازدواج کنی چون تو قراره باهاش زندگی کنی و یا شاید هم اونا بزرگترن و صلاحت رو میخوان دعا کن و از خدا کمک بخواه انشالله که هر چی خیره بشه و به آرزوت برسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
6
1
به نظر من ۵۰درصد احتمال داره برادرهای دختره یا برادر وپدرش این دوتا رو کشتن
۵۰ درصدم خودشون این کارو کردن

ای ول با غیرتها. این ته اعتماد به نفسه اگر خودتان را کشته باشید . مرگ باعزت بهتر از زندگی با ذلت هست .دختر بیچاره از دست زن داداش وداداش خواسته خودشو تنهایی بکشه پسرخالش گفته من نمی گذارم یا با هم با ید خودکشی کنیم .ماشاله به غیرت پسر خوزستانی پای عشقت بودی تنها مرد تاریخ .نیستند مردهایی که به خاطر زنی تا پای جان بایستند .با زن وبچه وفادار نمی مانند چه رسد به این مورد واقعا این مردقداست داره واین زن معصوم هست .که عشق را باخود به گور برد وتن به زندگی وخلاف دیگری از روی لجبازی نداد
جانم فدایتان
پاسخ ها
ریحانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
اینقدر با نظرهای ...بعضی جوان های ساده را به راه کج منحرف نکنید،
اگه راست میگی تو خودت برو خودکشی کن، به جای حرف ...
اونا نباید خودکشی میکردند باید میرفتند یه گوشه ای ازدواج میکردند و زندگی میکردند، با این کارشون جوانی و آخرت خودشون را تباه کردند
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
تو نظر مفتی ندی بهت میگن لالی، برو واسه خودت نظر بده،
تو که خودکشی کردن شون را خوب کاری میدونی پس خودت هم برو خودکشی کن، حالا شاید خودکشی به روز شما که همچین نظر چرت و پرتی دادی اومد،
شهر هرت هم نیست که کسی بخواد کسی را بکشه اینا در اصل خودشون مریض بودند که پریدند توی آب، وگرنه آدم عاقل این کار را نمیکنه،
یعنی چی مرگ باعزت بهتر زندگی باذلت، مگه در راه خدا و اسلام شهید شدند که این نظرهای چرت و پرت واسه خودت میگی، اینا مرگ شون با ذلت بوده،
خودکشی مرگ با ذلت و خواری است،
لطفا بلد نیستی بیخودی نظر نزارید و الکی دیگران را قضاوت نکن،
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
تو هم ازش یاد برو خودکشی کن با این نظر چرت و پرتت
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اگه دوست داری خودت . برو خودکشی کن و کار به دیگران نداشته باش والا این همه راه برای مبارزه با مشکلات رو خدا آفریده بخدا ما خودمونم خیلی گناه داریم خودکشی دیگه بدتر نگو خدا قهرش میاد یعنی این منطقی هست هر کی عاشق شد و خانواده اش مخالفت کردن برن خودکشی کنن راه خوبیه؟؟؟ معلومه که نه تو رو به خدا کاریت به دیگران نباشه و اینقدر نظر های الکلی ندید اینجوری جوان ها به راه کج هدایت میشن، اگر هم دوست نداری برای حل مشکلاتت از عقلت استفاده کنی برو خودکشی کن والا. لازم نیست جانت رو برای دو عاشقی که زود جا زده اند و تلاشی برای رسیدن به هم نکردن فدا کنی.
گندم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
4
در خیلی از اقوام ایرانی وقتی دختر و پسر فرار کنند جنگ و نزاع طایفه ای پیش میره و خانواده های بیشتری داغدار میشن و مشکلات بیشتری پیش میاد. اونقدر وجب به وجب این خاک رو میگردن تا اون دوتا جوان رو هم به قتل برسونند. کاش نظام آموزش فرهنگ سازی ما بهتر از اینا کار میکرد. روحشان شاد. کاش شاهد این اتفاقات نباشیم
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
2
9
خب الان پدر و مادر گرامیشون برن جای خرج و تدارک جشن عروسیشون به فکر تدارک و خرج برقراری مراسم ترحیمشون باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
2
1
به نظرمن تواین دوره زمونه عشقی وجودنداره همش هوسه که جوونافکرمیکنن عشق شکم سیرکه عاشق میشه گرسنه که بشی هم عشق هم همه کستوفراموش میکنی
Hami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
2
هیچکس از اصل ماجرا خبر نداره بهتره زود قضاوت نکنیم شاید دلیل مخالفت خانواده ها منطقی بوده پدر و مادر ها هیچ وقت بد بچه هاشون رو نمیخوان ....... خدا رحمتشون کنه ولی این کارشون به شدت عجولانه بوده نباید دست به خودکشی میزدن خودکشی بلیط رفت بدون برگشت به جهنمه
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
3
0
خب این نشد یکی دیگه الان خودشونو کشتن چی شد؟؟؟؟
ی خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
2
1
راجب اونهاهیچی نمیگم چون فقط خداست که بایدقضاوتشون کنه...خدابیامرزتشون....خودکشی آخرین راه آدم نیس چون دنیای دیگه ای هم هست که بایدجوابگوباشیم...کاش عاقلانه رفتارکنیم خیلی وقتاخانواده هادرست میگن وقتی عاشقیم هیچی حالیمون نیس هیچی نمیبینیم...خواهشاعجول نباشین ب نظرات خانواده ها احترام گذاشته بشه بخدااگه دوطرف بدردهم میخورن خداخودش بدون هیچ شایددعایی حتی قسمت همدیگه میکنه...مخصوصاوقتی ببینه به پدرومادرااحترام گذاشته میشه هیچی خانواده ای بدبچشو نمیخاد....بمونیدوزندگی کنین وسروری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
0
مشکوک، مشکوک بعضی مواقع حقیقت فاش نمیشودواینا را یکی انداخته تو آب وصیت هم شاید دروغ باشد دروغ...
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
1
4
من موندم چرا خدا عشق و ب وجد اورد وقتیم ب وجود اورد چرا بهم نمیرسون واقعا دیگ چقد عاشقا از عشقشون بگذرن قدر عشق و بدونید وباهاش بازی نکنید چون کسی ک عاشق بش خیلی سخت از عشقش جدا بش
دانی...!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
3
اخه چرا باید ادم رو مجبور کنن با یکی دیگه ازدواج کنه...واقعا ک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
4
چرا دوتا جوان عاشق نباید بهم‌برسن
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
3
عزیزم زود قضاوت نکیند شما ک از ماجرا خبر ندارین الکی دیگران رو قضاوت نکیند عجب ادمایی هستین بابا بخدا اصلا این دو ب خانوادها نگفته بودن ک‌قصد ازدواج دادن خودشون خود سر دست ب این‌کار زدن الکی گناه کسی رو نشورید خوبیت نداره بخدا این چیزا همش دورغه کسی خبر نداشته ک این دو عاشق هم‌بودن بحث اصلا خانوادها نبودن قضاوت نکنید خدا بدش میار
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
به نظر من کارشون اشتباه بود اینا که خانواده قبول نمیکردن به هم برسن الان با خودکشی یعنی به هم رسیدن
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
به نظر من کارشون اشتباه بود اینا که خانواده قبول نمیکردن به هم برسن الان با خودکشی یعنی به هم رسیدن
*
|
United States of America
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
4
خدارحمتشون کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
1
3
من ۲۴ سالگی عاشق شدم. به خانوادم گفتم اگر با عشقم ازدواج نکنم خودکشی میکنم. بالاخره برام گرفتنش. بعد دو سال زندگی بهم خیانت کرد و رفت. نمیگم عاشق نمیشدند. اما اگر صبر میکردند و پای هم وای میسادندن خانواده ها کوتاه میومدند.
پاسخ ها
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
انشاالله که به آرزوت برسی و دوباره عاشق بشی لطفا جا نزن و تلاش کن و دعا کن و از خدا کمک بخواه و به یاد حضرت زهرا (س) بجنگ اما منطقی باش و دست به کار های احمقانه نزن.
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
2
3
باید با همدیگه فرار میکردند میرفتند تهران ازدواج میکردند و کار میکردند،
حتما پسره تنبل بوده و اهل کار و تلاش نبوده که خودش را انداخته توی آب، انگاری میخواسته ماهیگیری کنه که پریده توی آب،
پاسخ ها
یاسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
حداقل نباید دختره را مینداخت توی آب
پسره باید خودش تنها میپرید
سیدمحمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
3
0
واقعا عشق یعنی چی من که ۱۹ سالگی با این همه عشقو علاقه ازدواج کردم الان یه پسر دارم روز ب روز مشکلاتمون زیادتر میشه فاصله مون بیشتر کار خوبی کردن دمشون گرم این دنیا واسه خودکشی خوبه
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
2
خیلی جالبه چه راحت بدون اینکه اصلا این دو جوون و خانوادشون را بشناسیم و دلیل اصلی کاراشون رو بدونیم قضاوت میکنیم
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
2
دلم سوخت. زندگی هر کس به خودش مربوطه . چطور شده . چی شده. دو تا آدم عاقل به اینجا رسیدن. عشق، چه بلاها سر آدم نمیاره. البته با زبان عقل ممکن نیست به معنای عشق رسید. کاش می شد فهمید این دو جوان رعنا چرا به این تصمیم جانگداز رسیدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
8
1
باید با همدیگه دوست دختر و دوست پسر میشدند، یه مدتی باید با هم دوست بودند بعدش از همدیگه دلسرد میشدند، دیگه لزومی نداشت که خودکشی کنند
پاسخ ها
لنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خانوادهای خودخواه!!!چطور میخوان از این ببعد شب و روزشونمو بگذرونن!پسر و دختر میخوان باهم زندگی کنند مخالفت شما فقط نتیجه ی منفی داره کاش ب جای مخالفت کمک کنید جوونها بهم برسن!هواشونو داشته بتشید نه اینکه هواشونو بگیرید!بزرگ بودن ب مخالفت واداهای الکی نیست !بزرگی و‌پدر مادر بودن خیلی فراتر از این حرفاست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
2
لطفا در مورد جزئیات اتفاقی که اطلاع ندارید نظر ندهید . ودرکل خودکشی کار اشتباهی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
کی باورش میشه که خانوادها از علاقه فرزندانشون بهم بیخبر باشن راستشو بگید خانواده پسر وصلت مجدد رو نخواسته چون زندگی دخترشون تحت شعاع این وصلت جدید قرار میگرفت در مناطق ما از این نوع پیوند زیاده وخالی از دردسر نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
1
1
منم پنج سال کسیو میخاستم خانوادم مخالف بودن هرچی تلاش کردیم نشد مجبور شدیم فرار کنیم ،فرار کردیم گفتن قبول میکنیم برگردین وقتی برگشتیم بااردواجمون راضی شدن ،بعد از چند سال ازدو اج بایدونه بچه ازهم طلاق گرفتیم ولی من هنوزم دوستش دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
2
1
باید دست مریضا به اون رزمندگان سلحشور کشورمون بگیم که عاشقانه در راه وطنشون جنگیدن و با تنی جانباز به حالت ویلچرنشین و نقص عضو یا شیمیایی و ترکش خورده به زندگی سابقشون برگشتن در حالی که دیگه اون آدم سالم قبلی نبودن اما تا آخرین نفس با وضعیتشون کنار اومدن،سوختن و ساختن اما شجاعانه در سنگر معلولیت و مسلولیت که از سنگر جبهه هم دشوارتر است ایستادگی کردن،چرا چون ایمان عمیق به خدا و آخرت داشتن و هیچ چیز این دنیا برایشان مهم و با ارزش نبود.اما این دو جوون و امثال اینها با تنی سالم و در اوج جوانی به خاطر عشق زودگذر شبابانه، دنیا که هیچ،،،آخرتشونو خراب کردن مگر اینکه لطف خدا انشالله شامل حالشون بشه..در هر صورت برای آنها از خداوند طلب آمرزش میکنیم که به لطف نامتناهیش این جوانان خام و خام اندیش را ببخشد و این اشتباه وحشتناکشان را نادیده بگیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
3
چخبرررررره تومملکت؟ داس، تبر، خودکشی..
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
3
منم بیست سالم بود که عhشق شدم ولی به خاطر مخالفت خانواده هامون بااین ازدواج با یکی دیگه ازدواج کردم اصلا علاقه ای به همسرم نداشتم فکر میکردم با گذشت زمان علاقه به وجودمیاد الان با گذشت 27سال نه تنها هیچوقت دوسش نداشته وندارم بلکه ازش متنفرم تواین مدت از خدا صبر خواستم تا بخاطر بچه هام تحمل کنم تنها امیدم زندگی پس از مرگه در اصل منم یه جورایی خودکشی کردم ایکاش پای عشقم میموندم مبارزه میکردم وهرگز
تن به ازدواج ناخواسته نمیدادم به نظر من خانواده ها مقصرن جووناهم صبر وتحمل ندارن
محند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
0
سلام هر کسی حق داره نظرش بگه ولی ما هیچی درباره اونا نمیدونیم فقط صرفا یه خبر خوندیم ، حتی خانواده دو طرف گفتن اصلا ما خبر نداشتیم اینا عاشق هم بودن وگرنه دلیلی نبود مخالفت کنیم ،
به هرحال خودکشی کار عاقلانه ای نیست و خدا رحمتشون کنه و به خونوادشون صبر بده
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
2
واقعاد نارحت کنندس کاش خانواده ها به جوونا زیاد سخت نگیرن وقتی دونفر هم دیگه رو میخان دیگه سخت گرفتن کار خوبی نیست که ماجرا ایطور به پایان برسه ایشالله خدا رحمتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
3
1
گناه خودکشی هیچ فرقی با به قتل رساندن دیگران ندارد و بعد مرگ هم خیلی گرفتار می شوند.‌‌..
Shirinfotoohi@gamil.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
به جای قضاوت‌ کردن این ۲ بیچاره و خانواده هاشون .بگید خدا بیامرزتشون و کسانی که این مشکلات رو دارن گره از کارشون بازشه .#من و شماها دقیق از چیزی خبر نداریم لطفا قضاوت‌ نکنید گناه دارن
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
می تونستن با هم فرار کنن برن یه جای دیگه باهم زندگی کنن
Wonderwoman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
به نظرم مخالفت خانواده هاشون چندان هم بیجا نبوده
این دو که توان حل چنین مسئله ای رو نداشتن و اینچنین بی منطق تصمیم گرفتن چطور میخواستن خانواده تشکیل بدن؟!!
چطور میخواستن در مواجهه با مسائل و مشکلات مهم و حیاتی زندگیشون برخورد کنند؟!!
عشق و علاقه تنها فاکتور لازم برای شروع زندگی نیست بلوغ فکری و عقلی هم لازمه
یکی از شاخصه های بلوغ فکری هم توان حل مسئله است که گویا در این دو فرد وجود نداشته

اما بهتر بود خانواده هاشون مخالفتشون رو از طریق مشاور و تراپیست حاذق منتقل میکردن به فرزندانشون تا اسیب روحی کمتری متوجه فرزندانشون بشه و شاهد چنین اتفاق ناگواری نباشند
طوبی مهدوی خواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
1
0
خدارحمتشون کنه وهمه عاشقا انشالله برسن ولی این چرت وپرت خودکشی لازم نیس اگه خدا میخوادیه کاری کنه میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
2
3
خیلی بی خود کردن خودکشی کردن اصلا شما ها از کجا میدونین خانوادشون خود خواه بودن شاید دلیل منطقی داشتن اصلا خودتون ی نگاه به متن بکنین ی دختر ۱۸ ساله با پسر ۲۲ ساله !!!! اینا هنوز بچن هر خانواده ای همیشه صلاح بچشو میخواد هیچ کس تو خانواده بد نمیخواد واسه اعضای خانوادش
بعدشم این حجم از وابستگی کاملا نادرسته
بعدشم کسی که موقع خودکشی به دردی که خانوادش بعد اون بکشن فکر نکنه و فقط به فکر و منفعت خودش باشه
مطمئن باشید همون موقع اگه نظر خانواده چه درست بود چه بد اونا از خودخواهی قبول نکردن ادم باید با عقلش تصمیم بگیره دل همیشه همه چیه ادمو به باد میده
همین الان رفتین خودکشی کردین تو بهشت به هم میرسیدین؟؟؟
تو جهنم دارین عذاب خودکشی کردن و نا امیدی از خدا رو میکشین
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
از نظر من چرا این کار را انجام دادن ولی نه دختره حق داشت که خودکشی کنه و نه پسره نظره خود را بدین
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
به‌نظرمن‌پدرومادرها‌خیلی‌ازخوداراضی‌اند‌که‌رضایت‌نمیدن، خودشون‌جوان‌بودن‌هزار‌بارعاشق‌شدن‌ولی‌به‌بچه‌هاشون‌حق‌نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
خبر جدید نداشتین تکراری پارسال میذارید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین