کد خبر: ۶۵۷۷۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
به اتهام قاچاق و فروش مواد مخد

دستگیری بیش از ۱۱۰۰ نفر در استان کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک هزار و ۱۹۶ نفر از عوامل مواد مخدر طی سه ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد. و گفت: این افراد شامل قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان، نگهدارندگان، حمل‌کنندگان و مشارکت و تولیدکنندگان می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از میان افراد دستگیر شده خرده فروشان مواد مخدر با ۸۷۱ نفر و معتادان متجاهر با ۲۱۴ نفر بیشترین آمار دستگیری ها را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: همچنین در این مدت ۹۰ دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر توقیف، هشت قبضه سلاح از آنها کشف و ۱۰ باند نیز منهدم شده است.

دستگیری بیش از ۱۱۰۰ نفر در استان کرمانشاه

کشف ۸۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه از کشف ۸۲۱ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۷۲ کیلو و ۵۸۰ گرم بوده است ۲۲ درصد رشد نشان می دهد.

وی یادآور شد: بیشترین مواد کشف شده متعلق به تریاک با ۷۵۲ کیلوگرم بوده که این مقدار کشفیات نیز نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ دلیری ادامه داد: همچنین کشفیات شیشه در سه ماه سپری شده از سال جاری حدود ۱۴.۵ و کشفیات حشیش نیز حدود یک و نیم کیلوگرم بوده است.

این مقام انتظامی در پایان یکی دیگر از اقدامات انجام شده را کشف ۱۴۵ هزار و ۱۷۷ عدد انواع قرص روانگردان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته با رشد ۶۰۱ درصدی مواجه بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
2
اگر زودتر از ماموران برنگردن خوبه.
ع ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
3
حالا رفتن زندان یا این بار چند برابر میشه مردم رو مسخره کردین توی نود درصد کوچه های شهر شیشه فروشن چند کیلو شیشه گرفتین بنظرت حتی بچه‌ها خنده داره با ان همه پرسنل مواد مخدر این چه مقدار کشفیاته نکنه فکر کردین کار محمی صورت دادین
Yasin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
2
از زحمات تمام مامورین پلیس مواد مخدر استان کرمانشاه تشکر داریم واقعا از دستگیری خرده فروش مواد مخدر غافل نشید.بخدا مازحمات مامورین پلیس میبینم.که با چه سختی وارد مواد فروش محله خیابان جاده قدیم شدند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین