کد خبر: ۶۵۸۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
از رابطه عاطفی پنهانی با او در سفارت اکوادور و بچه دار شدن آنان

تصاویر| افشاگری معشوقه جولیان آسانژ

معشوقه "جولیان آسانژ" بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس فاش کرده که چگونه وضعیت را به گونه‌ای مدیریت کرد که به صورت پنهانی دو فرزند داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- نام معشوقه آسانژ "استلا موریس" است. وکیلی‌ زاده آفریقای جنوبی که ۳۷ سال سن دارد. او در سال ۲۰۱۵ میلادی درگیر رابطه عاشقانه و عاطفی با آسانژ ۴۸ ساله شد. آشنایی او با آسانژ حین انجام کار‌های حقوقی برای او به منظور جلوگیری از استرداد وی به امریکا رخ داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او و آسانژ در نتیجه رابطه با یکدیگر در سفارت اکوادور در لندن جایی که آسانژ برای در امان‌ماندن از پلیس و جلوگیری از استرداد به دلیل داشتن پرونده حقوقی به آن پناه برده بود، صاحب دو فرزند شدند. گمان می‌رود گابریل سه ساله و مکس برادر یک‌ساله او که فرزندان جولیان و استلا هستند در اتاق‌هایی در سفارت که دوربین مداربسته نداشتند با جولیان آسانژ پدرشان ملاقات می‌کردند. استلا می‌گوید بارداری‌اش را با پوشیدن لباس‌های ضخیم و چند لایه پنهان کرده بود.

استلا از آشنایی با آسانژ خوشحال است و می‌گوید خوش‌شانس بوده که عاشق مردی شده که با ویکی لیکس جهان را تغییر داد. استلا و جولیان در سال ۲۰۱۷ میلادی با یکدیگر نامزد شدند.

او در مصاحبه‌ای با برنامه ۶۰ دقیقه گفته است: "با جولیان وقت زیادی را می‌گذراندم. ما با یکدیگر فیلم تماشا می‌کردم و روابط عاطفی داشتیم. دوره‌ای بسیار رمانتیک و شیرین بود. دوره راحتی نبود، اما وقتی عاشق فردی هستید هر غیرممکنی ممکن می‌شود".

او می‌گوید جولیان درون سفارت فضایی خصوصی داشت که اتاق خواب و دفتر او بود و در آنجا دوربینی وجود نداشت. استلا می‌گوید زمانی که باردار شد در تمام نقاط سفارت میکروفن کار گذاشته شده بود. در نتیجه، او آسانژ را با نوشتن روی کاغذ از باردار شدن‌اش مطلع ساخت. او می‌گوید هر دوی آنان عاشق هم بودند و می‌خواستند خانواده تشکیل دهند.

او هر دو بار بارداری خود را از مقام‌های دولتی و رسانه‌ها مخفی نگه داشته بود. او و آسانژ با طرح‌ریزی نقشه‌ای "استفن هو" دوست بازیگر بریتانیایی‌شان را به عنوان پدر فرزندان‌شان معرفی کرده بودند تا کسی شک نکند. آقای هو به طور منظم بچه‌ها را به سفارت می‌برد تا با آسانژ دیدار کنند. استلا می‌گوید مراقب بود زمانی که هو به سفارت می‌رود او همزمان به آنجا نرود.

استلا مدعی است یک شرکت امنیتی که با سیا همکاری می‌کرد، نقشه‌ای برای ربودن گابریل داشت که بر روی او آزمایش دی ان‌ای انجام داده تا مشخص شود که فرزند آسانژ است یا خیر. او می‌گوید سالهاست که با ترس و اضطراب زندگی می‌کند. او مدعی است که بار‌ها نقشه کشتن و مسموم کردن آسانژ توسط دستگاه‌های اطلاعاتی امریکایی کشیده شده است.

آسانژ با اتهاماتی، چون فاش ساختن صد‌ها هزار سند اطلاعاتی محرمانه امریکا و جاسوسی از سوی دولت امریکا مواجه است. او همچنین پرونده اتهام تجاوز جنسی در سوئد دارد. آسانژ از سال ۲۰۱۲ میلادی به سفارت اکوادور پناه برده بود، اما آوریل گذشته او نتوانست در سفارت بماند و برای محاکمه به زندان انتقال یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین