کد خبر: ۶۵۸۰۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

تصاویر| روایت گردشگر آمریکایی از ایران

"وضعیت اقتصادی ایران اصلا خوب نیست. با این وجود، این خبر بدی برای جهانگردان نیست چرا که می‌توانید به دلیل کاهش ارزش ریال هر چیزی را در ایران به قیمت ارزان خریداری کنید. من در هتلی لاکچری اقامت داشتم. زمانی که علی گفت هرینه هر شب اقامت در آن هتل ۴۰ دلار است باور نمی‌کردم که راست می‌گوید‌. وضعیت اقتصادی در ایران خوب نیست اما مردم ایران مشتاق دیدار خارجی‌ها هستند."
آفتاب‌‌نیوز :

"پیکو لیئر" بلاگر، امریکایی در حوزه گردشگری که به کشورهای مختلفی سفر کرده به تازگی از تجربه سفر خود به ایران نوشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ پیکو که یادداشتی را در سایت شبکه خبری "بلومبرگ" منتشر کرده از ایران به عنوان کشوری با مردمان گرم و صمیمی، جامعه‌ای مدرن و مشتاق حضور گردشگران خارجی یاد کرده است.

تصاویر| روایت گردشگر آمریکایی از ایران

او می‌نویسد: "به آرامگاه فردوسی سراینده شاهنامه، میراث ادبی ایرانیان در مشهد رفتم. علی همراه من است. او می‌گوید: "فردوسی باعث زنده ماندن زبان فارسی شد، مشابه کاری که شکسپیر و سروانتس نویسندگان شهیر با زبان‌های دیگر در نقاط دیگر جهان انجام دادند. رومی یا مولانا معمولا شناخته‌شده‌ترین چهره ایرانی در غرب است اما برای ایرانیان فردوسی نماد نگهبان هویت آنان است. مشهد شهری است که بیش از هفت میلیون شیعه به آنجا به خصوص در سالروز ولادت امام رضا(ع)، امام هشتم شیعیان برای زیارت آرامگاه ایشان سفر می‌کنند".

او می‌افراید: "وضعیت اقتصادی ایران اصلا خوب نیست. با این وجود، این خبر بدی برای جهانگردان نیست چرا که می‌توانید به دلیل کاهش ارزش ریال هر چیزی را در ایران به قیمت ارزان خریداری کنید. من در هتلی لاکچری اقامت داشتم. زمانی که علی گفت هرینه هر شب اقامت در آن هتل ۴۰ دلار است باور نمی‌کردم که راست می‌گوید‌. وضعیت اقتصادی در ایران خوب نیست اما مردم ایران مشتاق دیدار خارجی‌ها هستند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
12
فقط جمله آخرش: وضعیت اقتصادی ایران خوب نیست ...
یعنی الان ایران برای گردش ها بهشته، 40 دلار یک هتل لاکچری. ولی یه هتل لاکچری در ترکیه زیر 100 دلار پیدا نمیشه.
علتش چیه: داغون بودن ارزش پول ملی ما!
آخه چرا .........
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
چرا ؟ چون ۴۰ سال است که در انتخاب مسئولین فقط باصطلاح تعهد شرط است و نه تخصص ، تعهدی که بعضا با خاوری ، مرتضوی ، رحیمی ، طبری و امثالهم خود را نشان میدهد که دیگر خیلی دیر است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین