کد خبر: ۶۵۸۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵

عجایب عدد ۱۲ برای پرسپولیس و پیکان

 پرسپولیس در ۱۲ بازی اخیر داخلی خود شکست نخورده و پیکان در همین تعداد مسابقه رنگ برد را ندیده است.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر باید یکشنبه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم بروند. دیداری که برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد.

پرسپولیس بعد از باخت به نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ یکم آذرماه سال ۱۳۹۸ دیگر در هیچ‌کدام از بازی‌های داخلی خود در لیگ و جام حذفی شکست نخورد و به رکورد جالب ۱۱ پیروزی و یک تساوی رسید. در این مدت هم کالدرون و هم گل‌محمدی هدایت سرخپوشان تهرانی را عهده‌دار بودند. به نوعی دیگر از آخرین شکست پرسپولیس به یک تیم ایرانی ۲۱۸ روز می‌گذرد.

عجایب عدد ۱۲ برای پرسپولیس و پیکان

در سوی مقابل پیکان اوضاعش ۱۸۰ درجه متفاوت است. این تیم در ۱۲ بازی اخیر خود مقابل تیم‌های ایرانی ۹ باخت و سه تساوی داشته و از این حیث بدترین آمار ممکن را به خود اختصاص داده است. خودروسازان آخرین بار در هفته دهم و در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه موفق شدند با نتیجه یک بر صفر سایپا را شکست دهند ولی پس از آن نه با حسین فرکی و نه با عبدالله ویسی رنگ برد را ندیدند تا حالا در قعر جدول قرار بگیرند.

باید دید در این تقابل نابرابر تیمی رکورد و یا طلسمش شکسته خواهد شد یا بازهم باید شاهد ادامه این ماجرا باشیم. پرسپولیس با ۴۷ امتیاز تیم صدرنشین لیگ است و پیکان با ۱۵ امتیاز قعرنشین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین