کد خبر: ۶۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

علی پروین و حسن روشن در مورد فوتبال تهران چه گفتند؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که در نشست مشورتی با سه تن از پیشکسوتان ورزشی توجه به ارتقای فوتبال پایه‌ای پایتخت مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا گل‌محمدی شامگاه شنبه به نشست مشورتی خود با برخی چهره‌های فوتبالی پایتخت اشاره و اظهار کرد: این نشست با حضور بیژن ذوالفقارنسب، علی پروین و حسن روشن برگزار شد و این پیشکسوتان، دیدگاه‌ها و نظرهای خود پیرامون ضرورت توجه ویژه به فوتبال پایتخت به خصوص در بخش‌های استعدادیابی، فوتبال پایه و جوانان را بیان کردند.

به گفته وی این پیشکسوتان ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان در راستای تقویت ورزش استان به خصوص فوتبال تهران، تشریک مساعی بیشتر در جهت ایجاد فضای مناسب برای استعدادیابی جوانان و تقویت فوتبال پایه را خواستار شدند.

علی پروین و حسن روشن در مورد فوتبال تهران چه گفتند؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: ملی‌پوشان سابق فوتبال کشور تاکید کردند که موفقیت فوتبال تهران در گرو توجه بیشتر به فوتبال پایه، ایجاد امکانات و فضای مناسب برای نمایش توان و استعداد جوانان است و باید تلاش شود تا استعدادیابی که از مشکلات اصلی فوتبال تهران است با حمایت اداره‌کل در مسیر درست قرار گیرد.

«گل‌محمدی» با اشاره به پیشنهادهای مهم این اساتید در این نشست، بیان کرد: اداره‌کل و زیرمجموعه‌های آن بر اساس یک دستورالعمل مشترک به یک وحدت رویه می‌رسند تا در نهایت فوتبال پایتخت بتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

نشست مشورتی پیشکسوتان ورزشی کشور شامگاه شنبه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین