کد خبر: ۶۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴

عصبانیت گانتس از نتانیاهو به دلیل نادیده‌ گرفتنش مقابل دوربین خبرنگاران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست هفتگی کابینه بسیار خشمگین ظاهر شد، گویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تمایل او برای گفت‌وگو با رسانه‌ها را نادیده گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم زمانی که صحبت‌هایش با رسانه‌ها تمام شد افرادش به خبرنگاران و روزنامه نگاران حاضر در سالن اشاره کردند که می‌توانند خارج شوند و این به معنای آن بود که بخش اختصاص داده شده به پوشش رسانه‌ای نشست کابینه پایان یافته است.

این شبکه می‌افزاید: این زمانی رخ داد که گانتس رهبر ائتلاف آبی - سفید و وزیر جنگ اسرائیل به محافظان نتانیاهو اشاره کرده بود که تمایل دارد با رسانه‌ها صحبت کند.

عصبانیت گانتس از نتانیاهو به دلیل نادیده‌ گرفتنش مقابل دوربین خبرنگاران

به گزارش این شبکه، گانتس در آن زمان متوجه شد که افراد نتانیاهو به او اجازه صحبت ندادند و رو به یکی از نزدیکان نتانیاهو کرد و با عصبانیت به او نگاه کرد. در حالیکه این فرد به گانتس گفت، الان به او گفتند که گانتس می‌خواهد مصاحبه کند.

گانتس نیز در پاسخ با عصبانیت گفت: الان به تو اطلاع دادند؟ من از یک ربع پیش درخواست مصاحبه کرده بودم.

فعالان شبکه‌های اجتماعی فایل ویدیویی این اتفاق را منتشر کردند.

گانتس وزیر جنگ و نخست وزیر کشیک اسرائیل است که طی نشست‌های قبلی دولت با رسانه‌ها صحبت می‌کرد اما در جلسات دیگر هیچ اظهار نظری نمی‌کرد.

یئیر لاپید رهبر اپوزیسیون اسرائیل درباره این حادثه در توییتر با تمسخر نوشت: حتی برای من عادلانه نمی‌آید نتانیاهو، گانتس را مقابل دوربین‌ها به تمسخر بگیرد در حالیکه می‌تواند این کار را به دور از چشم رسانه‌ها انجام دهد.

تنها ۴۰ روز از تشکیل دولت ائتلافی جدید اسرائیل می‌گذرد اما اختلافات روز به روز بیشتر می‌شوند. اخیرا دو طرف درباره مساله بودجه به اختلاف برخورده بودند. آنها بر سر پرونده‌های دیگر از جمله اجرای طرح الحاق کرانه باختری اختلاف دارند. بر اساس توافق دو حزب لیکود و آبی - سفید تا پایان سال آینده میلادی نتانیاهو در راس دولت است و بعد از آن گانتس به مدت ۱۸ ماه ریاست دولت را به دست می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین