کد خبر: ۶۵۸۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

حمله تروریستی به خودروی سپاه در زاهدان/ حادثه تلفات جانی نداشته

در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، اخبار غیر رسمی متعدد در این زمینه منتشر شده از جمله بر عهده گرفتن مسئولیت این اقدام از سوی گروهک تروریستی جیش العدل. فداحسین مالکی اظهار کرد: حمله تروریستی به خودروی سپاه تلفات جانی نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :

در این زمینه نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی شهادت فرمانده بسیج کورین در عملیات تروریستی در زاهدان را تکذیب کرد و گفت این حادثه تلفات جانی نداشته است.

فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات تروریستی در نزدیکی روستای گلوگاه زاهدان صورت گرفته و در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آنها را برادران سپاه خنثی کرده و یکی دیگر منفجر شده است.

انفجار در زاهدان/ حادثه تلفات جانی نداشته

وی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده‌اند.

همچنین گروهک تروریستی جیش العدل با صدور بیانیه ای مدعی هدف قرار دادن خودروی یکی از فرماندهان نظامی و به شهادت رساندن وی شد.

حمله تروریستی به خودروی سپاه تلفات جانی نداشت

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی همچنین به خبرگزاری فارس گفته است: این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودرو نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.  دو بمب کنار جاده ای کار گذاشته شده بود که یکی از آنها هنگام عبور دو خودروی حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می شود، این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است. نماینده زاهدان شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی را رد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین