کد خبر: ۶۵۸۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

پیشنهادهای استاندار تهران برای لغو محدودیت‌های ترافیکی

استاندار تهران با اشاره به روند رو به افزایش ابتلا به کرونا در روزهای اخیر از بررسی لغو محدودیت‌های ترافیکی و برقراری مجدد دورکاری در استان تهران خبر داد.
پیشنهادهای استاندار تهران برای لغو محدودیت‌های ترافیکی
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به روند رو به رشد میزان تلفات و فوتی‌های ویروس کرونا در روزهای اخیر اظهار داشت: در جلسه فوق العاده‌ای که با اساتید، کارشناسان و متخصصان عفونی برگزار کردیم به این جمع بندی رسیدیم که باید اقدامات ویژه ای انجام دهیم تا استان تهران به مرحله هشدار و وضعیت قرمز نرسد.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد مسافران حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می کنند اما رعایت فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی زیر ۳۰ درصد است که این امر به افزایش چرخه شیوع ویروس کرونا منجر می‌شود.

استاندار تهران همچنین تصریح کرد: میزان مسافران مترو و اتوبوس در پایتخت روزانه به حدود یک میلیون مسافر رسید که این امر موجب شد که در طرح ترافیک بازنگری داشته باشیم.

محسنی بندپی گفت: پیشنهادی که با امضای استاندار و فرماندهی ستاد ملی کرونا استان تهران به ستاد ملی کرونا ارسال شد این بود که طرح ترافیک متوقف شود. یکی دیگر از پیشنهادات این بود که با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف بازرسی و کنترل شدید از اماکن عمومی صورت گیرد و همچنین برگزاری مراسم های عروسی در تالارها متوقف شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیرو مذاکره با اعضای ستاد نماز جمعه استان تهران، نماز جمعه در این استان از هفته گذشته تا اطلاع ثانوی لغو شد؛ ضمن اینکه در شهر تهران روزانه حجم زیادی از کارمندان دولتی و بخش خصوصی برای رفت و آمد در شهر تردد می کنند که این امر موجب شلوغی خیابان های پایتخت شده که در این زمینه تاکید کردیم که از دور کاری کارمندان استفاده شود.

استاندار تهران افزود: شهروندانی که دارای بیماری زمینه ای هستند در خانه بمانند و در این شرایط کمتر در سطح شهر تردد کنند تا این ویروس را کنترل کنیم و با قطع زنجیره این ویروس موجبات آسودگی مردم فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین