کد خبر: ۶۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
تبلیغات

شرکت خود را با مجوز تجارت ۲ ساله در دبی ثبت کنید

تجارت ۱۰۰٪ کاملاً متعلق به خود را با یک بسته دو ساله فقط ۳۰۰۰۰ درهم شروع کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

هیچ وقت زمان بهتری برای تأسیس یک شرکت در دبی وجود نداشته است. اگرچه در هر زمان ثبت شرکت خوب بوده است، اما در حال حاضر نشانه‌ها بسیار امیدوار کننده هستند؛ بنابراین شروع کار مورد نیاز خود را به تجارت خود اختصاص دهید. خدمات در سطح جهانی با رشد سریع شهر، خدمات کلاس جهانی Capital International Group (CIG)، فرصت‌های شبکه سازی، راه حل‌های قابل انعطاف در دفتر و پیشنهاد‌های هرگز دیده نشده، به ادغام مشاغل جدید شما و رشد در امارات کمک می‌کند.

وی گفت: "به راحتی می‌توان گفت که این روز‌ها برای همه ما دشوار است. حتی وقتی که ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی تلاش می‌کنیم، راهی برای بیرون آمدن از این وضعیت ناگوار پیدا کنیم، همچنان به حمایت از رهبران متفکر فردا ادامه می‌دهیم، و به همین دلیل مشتاقانه برای کمک به جامعه کارآفرینان، مبتدیان کمک می‌کنیم. ایوب احمد سایت، مدیر عامل CIG می‌گوید، در راهی برای خروج از این بیماری همه گیرنده کرونا ویروس همراه ما باشید. " ما امیدواریم که این پیشنهاد جدید به عنوان بستر مناسبی برای ادغام تجارت خود در امارات متحده عربی باشد. به یاد داشته باشید، تازه کار‌هایی که در آخرین رکود اقتصادی تاسیس شده اند، بهترین راه اندازی‌های جهان مانند یوبر، ایر بی ان بی، سلاک، پینترست، واتس آپ و ... هستند بنابراین با خیال نا آسوده منتظر بمانید تا اوضاع عادی شود، رهبر باشید. چالش‌ها را آغاز کنید و جنگ زندگی کارآفرینی خود را آغاز کنید. "

شرکت خود را با مجوز تجارت ۲ ساله در دبی ثبت کنید

راه اندازی مشاغل در دبی

دبی یک بازار بزرگ است که فرصت‌های عالی را برای هر کسب و کاری برای ثروتمند کردن فراهم می‌کند. اولین قدم برای یافتن مرکز تجاری مناسب و با دانش مناسب است. CIG به شما در شناسایی مکان مناسب با مشاورانی که سال‌ها تجربه در زمینه کار با مشتریان در سراسر جهان و تخصص لازم برای درک استارتاپ‌ها دارند، کمک می‌کند و توصیه‌هایی در مورد نحوه شروع و رشد مداوم ارائه می‌دهد. CIG حامی شرکتی را ارائه می‌دهد، که مزایا، سهولت و امنیت بیشتری را به سرمایه گذاران ارایه می‌دهد. ما می‌دانیم که به عنوان یک تازه وارد، راه اندازی مشاغل شما می‌تواند با پیچیدگی‌های متعدد دلهره آور باشد. با این حال، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ایمان خود را به CIG بچسبانید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا از آنچه شایسته شماست استفاده کنید.

درباره CIG

CIG Business Services یک شرکت تابعه از سرمایه بین المللی گروه Enterprises LLC است، گروهی از شرکت‌های متنوع به مشاوره راه اندازی، راه حل تجارت، مرکز تجارت، مشاوره حسابداری و مالیاتی، کمک به افتتاح حساب بانکی شرکت ها، راه حل‌های بازاریابی، خدمات فناوری اطلاعات، خدمات ادغام مجوز‌های قبل و بعد، ارتباط دولت، شرکت‌های مهاجرت و ویزا، راه حل‌های قانونی، تجارت عمومی، املاک و مستغلات، سرمایه گذاری ها، گذرنامه دوم، خدمات مهاجرت خارجی و غیره؛ بنابراین، CIG راه حل‌های مختلفی را برای شرکت‌های مستقر در امارات و GCC ارائه می‌دهد.

CIG که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد، بیش از ۱۳ سال در صنعت بوده و بیش از ۲۰۰۰۰ مورد را به اتمام رسانده و به ایجاد نام و شهرت خود در بازار کمک می‌کند. این شرکت همچنین بیش از ۸۵ دفتر خدمات لوکس در مکان‌های اصلی دبی مانند مرکز شهر و البرشا ارائه می‌دهد. CIG همچنین در ایالات متحده، انگلیس و در سراسر آسیا راه حل‌های راه اندازی را ارائه داده است.

کارشناسان ما طی سال‌ها روابط دوستانه با شبکه‌ها و مراکز حقوقی اطراف امارات را حفظ کرده اند که این یک مزیت بزرگ برای مبتدیان خواهد بود. بسته‌های CIG با مشتری و مقرون به صرفه است، زیرا همه نوع مشاغل را در ذهن خود نگه می‌داریم. هدف ما این است که با ارائه راهنمایی در هر مرحله از راه، آسانتر و مؤثر کار خود را انجام دهیم و به باز کردن طیف گسترده‌ای از امکانات برای رشد مشاغل کمک کنیم. ما همچنین متعهد هستیم از طریق تأمین بودجه و تأمین اعتبار شروع جدید، به تقویت عملکرد شغلی شما کمک کنیم.

سالهاست که CIG با کمیته‌های مختلف، شورا‌های تجاری و هیئت‌های رسمی از قبیل اقتصاد دبی، دبی FDI، ابوظبی FDI و ... درگیر و در ارتباط است، و بیشتر طیف گسترده‌ای از شبکه‌های تجاری خود را در امارات گسترش می‌دهد. با پشتیبانی وزارت توسعه اقتصادی دبی، CIG خدمات بدون دردسر را به سرمایه گذاران داخلی و بین المللی و مشاغل موجود در امارات ارائه می‌دهد؛ و به لطف پایگاه بزرگ مهاجران ما، گروه‌های شبکه‌های تجاری محلی ما در حال شکوفایی هستند. ما همچنین با اشخاص اصلی منطقه آزاد و برون مرزی در امارات متحده عربی ارتباط برقرار کرده ایم و کلیه مجوز‌های معتبر برای به دست آوردن وضعیت نمایندگان ثبت نام شده و اعضا را در اختیار داریم.

با توجه به اینکه دبی امروز به عنوان یکی از ده قطب برتر FinTech در جهان شناخته شد، CIG یک پلت فرم پویا و انعطاف پذیر را ارائه می‌دهد که استارتاپ‌های FinTech را با مراکز مالی پیشرو مانند مراکز بین المللی مالی دبی (DIFC) و بازار جهانی ابوظبی (ADGM) متصل می‌کند.

مسئولیت شرکت - همیشه بخشی از CIG

CIG با ارتباط با سازمان‌های خیریه دبی مستقر در دبی مانند دبی کارز و موسسه خیزیه محمد بن راشد آل مکتوم، حمایت خود را از ابتکارات خیرخواهانه و فعالیت‌های جمع آوری کمک‌های مالی، حفظ کرده است، زیرا هدف ما این است که به تأمین یک زندگی مناسب برای مانکن کمک کنیم.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین