کد خبر: ۶۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲

۶ بازیکن تیم فولاد به کرونا مبتلا شدند

تست کرونای ۶ بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از آغاز هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر مثبت اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، در آخرین تست کرونای گرفته شده از اعضای تیم فولاد مشخص شد که ۶ بازیکن، یک مربی و چند عضو دیگر تیم به کرونا مبتلا هستند.

این در حالی است که باشگاه فولاد از همان ابتدای کار اعلام کرده بود که مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر بوده و سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است. در چند مرحله تست کرونای برخی از بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان مثبت اعلام شد که پس از قرنطینه بهبود یافتند.

۶ بازیکن تیم فولاد به کرونا مبتلا شدند

با مثبت شدن تست ۶ بازیکن، فولادی ها بسیاری از بازیکنان خود را پیش از بازی با نساجی در اختیار نخواهند داشت و کار برای نکونام و تیمش سخت خواهد شد.

این احتمال نیز وجود دارد که دیدار هفته آینده تیم های فولاد و نساجی به دلیل وجود ۶ بازیکن مبتلا به کرونا در تیم فولاد خوزستان به حالت تعلیق درآید تا مسئولان سازمان لیگ تصمیم اساسی در این خصوص اتخاذ کنند.

تیم فولاد خوزستان از ۲ بازی خانگی خود ۶ امتیاز کسب کرد و اکنون در جایگاه سوم رده بندی قرار دارد. فولادی ها این روزها در اوج آمادگی قرار دارند اما این اتفاق می تواند آسیب جدی به عملکردشان در بازی های آینده وارد کند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۳۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد. فولاد باید روز یکشنبه ۱۵ تیرماه در هفته بیست و سوم رقابت ها به مصاف نساجی برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین