کد خبر: ۶۵۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

تست کرونای وزیر خارجه پاکستان مثبت شد

شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان روز جمعه از مثبت بودن نتیجه آزمایش تشخیص بیماری کووید۱۹ خود خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر خارجه پاکستان خبر ابتلا به ویروس کرونا را چند روز پس از شرکت در جلسات کاری مختلف با نمایندگان ارشد کشورها از جمله دیدار با زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه ایالات متحده در امور افغانستان رسانه‌ای کرده است.

آقای قریشی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر ضمن تایید خبر مثبت شدن تست کرونا نوشت که پس از احساس تب خفیف بلافاصله خود را قرنطینه کرده و از خانه وظایف روزمره خود انجام می‌دهد. وی در عین حال تصریح کرد که علائم شدید بیماری کووید را احساس نمی‌کند و حال عمومی خوبی دارد.

تست کرونای وزیر خارجه پاکستان مثبت شد

شاه محمود قریشی طی روزهای گذشته با عمران خان‌، نخست وزیر پاکستان در پارلمان دیدار داشته و روز چهارشنبه نیز وی را در نشست کابینه ملاقات کرده است.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین سه روز پیش در اسلام‌ آباد با زلمی خلیل‌زاد، نماینده واشنگتن در امور افغانستان دیدار و با وی در خصوص مسائل مرتبط با پیشرفت روند صلح در کشور همسایه گفتگو کرده است.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از این جلسه نشان می‌داد که قریشی و دیگر شرکت کنندگان همگی ماسک به صورت دارند. وزارت امور خارجه آمریکا هنوز در خصوص این خبر و احتمال انتقال ویروس به شرکت کنندگان در نشست وزیر خارجه پاکستان با فرستاده ویژه واشنگتن در امور افغانستان اظهار نظری نکرده است.

پاکستان تاکنون از شناسایی و ثبت بیش از ۲۲۱ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است. بیماری کووید۱۹ همچنین تاکنون جان بیش از ۴ هزار نفر از شهروندان این کشور را گرفته است.

این کشور با وجود کاهش تعداد آزمایش های روزانه، هر روز حدود ۴ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس را شناسایی و ثبت می‌کند.

جدا از وزیر امور خارجه،‌ چند تن دیگر از مقامات عالی‌رتبه پاکستان از جمله وزیر راه آهن و رئیس مجلس سفلی پارلمان این کشور پیش‌تر به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده بودنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین