کد خبر: ۶۵۹۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

مسعود شجاعی بخشیده شد

در حالی که صبح امروز سازمان لیگ اعلام کرده بود مسعود شجاعی از هفته بیست و چهارم قادر به همراهی تراکتور است حالا با انتشار خبری جدید اعلام شد که او می‌تواند از همین هفته تیمش را همراهی کند.
آفتاب‌‌نیوز :

سایت سازمان لیگ امروز با انتشار خبری اعلام کرد محرومیت شجاعی سه جلسه بوده و این بازیکن از هفته بیست و چهارم و دیدار برابر استقلال می‌تواند تراکتور را همراهی کند اما بعد از چند ساعت خبر جدیدی روی خروجی سایت سازمان لیگ منتشر شد که در آن محرومیت شجاعی از چهار به ۲ جلسه کاهش پیدا کرده و این بازیکن می‌تواند تیمش را همین هفته مقابل صنعت نفت همراهی کند. متن خبر جدید به شرح زیر است:

«در خصوص محرومیت سه جلسه مسعود شجاعی و با توجه به وجود ابهام در تفسیر رای کمیته استیناف، کمیته مسابقات بار دیگر استعلام لازم را از کمیته استیناف به عمل آورد لذا با توجه به اعلام و تایید کمیته استیناف، محرومیت مسعود شجاعی از سه به ۲ جلسه کاهش یافته و این بازیکن می‌تواند تراکتور را در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر همراهی کند.»

مسعود شجاعی بخشیده شد

دیدار تراکتور و صنعت نفت امشب(شنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود. هر ۲ تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ع ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
دیگه شورش را در آوردید \....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین