کد خبر: ۶۵۹۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

رییس اسبق بارسا: «مسی» تیزتر از آن است که بازیچه شود

رییس اسبق باشگاه بارسلونا معتقد است که «لیونل مسی» باهوش‌تر از آن است که در انتخابات تابستان سال آینده ریاست باشگاه، بازیچه دست نامزدها قرار بگیرد.
رییس اسبق بارسا: «مسی» تیزتر از آن است که بازیچه شود
آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپ ماریا بارتومئو» نمی‌تواند در انتخابات آتی نامزد شود و جانشینی وی از همین حالا سرو صدای زیادی به راه انداخته است.

جلب حمایت علنی مسی برای هر نامزدی می‌تواند یک انقلاب در کمپین انتخاباتی باشد اما «ساندرو راسل» پیش بینی می‌کند که مرد آرژانتینی در این انتخابات از طرفداری از نامزدها اجتناب خواهد کرد.

راسل در گفت‌وگو با ای‌اس‌پی‌ان گفت: مسی اجازه نخواهد داد که از وی سوءاستفاده شود. او باهوش‌تر از آن است که در انتخابات بازیچه دست دیگران قرار گیرد.

نخستین وظیفه رییس جدید بارسا این خواهد بود که مسی را نسبت به ماندن در نیوکمپ متقاعد کند و این در حالی است که کادناسر روز پنجشنبه مدعی شد که ستاره آرژانتینی به فکر ترک نیوکمپ افتاده است.

منابع نزدیک به ای‌اس‌پی‌ان گفته ‌اند که مسی در خصوص گزارش‌های منتشر شده‌ای که وی را مقصر برخی از رویدادهای داخلی باشگاه دانسته‌اند، از مقامات آبی اناری ها خشمگین است؛ رویدادهایی همچون اخراج «ارنستو والورده» در ماه ژانویه و یا عدم کیفیت بازیکنان بارسا.

روسل در این باره نیز تاکید کرد: بدون مسی اوضاع برای بارسا پیچیده خواهد شد. آنها نه تنها باید تمام ایده‌های مرتبط با سبک بازی خود را تغییر دهند بلکه مجبورند عملیات‌های داخلی باشگاه و همچنین فعالیت در بازار نقل و انتقالات را نیز دستخوش تغییر کنند. اگر مسی برود و البته امیدوارم چنین اتفاقی نیافتد، نباید دنبال مسی دیگری بگردید چون به زبان ساده بازیکنی همچون مسی پیدا نخواهید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین