کد خبر: ۶۵۹۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

تظاهرات در یونان و اتریش در اعتراض به طرح الحاق

در برخی از شهرهای اروپایی تظاهراتی در اعتراض به طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی برگزار شد.
تظاهرات در یونان و اتریش در اعتراض به طرح الحاق
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت المیادین، آتن، پایتخت یونان امروز (شنبه) شاهد تظاهراتی در اعتراض به طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که از مقابل سفارت تل‌آویو در آتن برگزار شد و احزاب یونانی و اتباع فلسطینی آن را برگزار کردند، بر مخالفت قاطع خود با طرح الحاق، شهرک‌سازی و طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به "معامله قرن" تاکید کردند.

دولت یونان خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین به پایتختی قدس و اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی و مجازات صهیونیست‌هایی شد که در حق فلسطینین جنایت‌هایی مرتکب‌ شده‌اند.

از سوی دیگر، وین، پایتخت اتریش نیز شاهد تظاهراتی اعتراض‌آمیز در محکومیت طرح‌ الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که احزاب اتریشی و اتباع فلسطینی آن را به منظور اعلام مخالفت قاطع خودشان با طرح الحاق و شهرک سازی ترتیب داده بودند، از جامعه جهانی خواستند تا علیه اشغالگران اسرائیلی تحریم‌هایی را اعمال کنند و آنها را به خاطر ارتکاب جنایت‌هایشان علیه فلسطینیان بازخواست کنند و به قطعنامه‌های شورای امنیت که از حقوق مشروع ملت فلسطین به ویژه حق تعیین سرنوشت آنها حمایت می‌کند، احترام بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین