کد خبر: ۶۵۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

پزشک فولاد: حتما باید کسی بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟

تیم فولاد خوزستان با داشتن ۱۶ مورد مثبت کرونا در قرنطینه کامل قرار گرفته و منتظر نتیجه جلسه سازمان لیگ است.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر مرادی، پزشک تیم فولاد درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در این تیم گفت: صبح پنج‌شنبه تست دادیم، امروز جواب‌ها آمد. در مجموع ۱۱ بازیکن و ۵ نفر از اعضای تیم تستشان مثبت بود، مسئولان باشگاه ما اولین کسانی بودند که در این‌ خصوص اظهار نظر کردند و گفتند لیگ تعطیل شود اما این‌را هم گفتیم که تابع قوانین هستیم.

پزشک فولاد: حتما باید کسی بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟

وی ادامه داد: بازیکنان ما که تستشان روز پنج‌شنبه مثبت شده، همراه با تیم بوده‌اند و تمرین کرده‌اند. مشخص نیست که اکنون در تیم ما چند نفر کرونا دارند و چند ساعت دیگر آمار چگونه است. وضعیت روحی بازیکنان مناسب نیست و منتظر تماس مسئولان سازمان لیگ هستیم که به ما نتیجه نهایی جلسه را اعلام کنند. سوال من اینجاست که آیا حتما باید اتفاق ناگواری بیفتد یا خدای نکرده کسی بمیرد تا مسئولان فکری کنند؟ همیشه گفته‌اند پیشگیری و حتی برای این ویروس هم گفته‌اند پیشگیری کنید، ماسک بزنید و اکنون نیز باید قبل از اینکه اتفاق بسیار بدی بیفتد، فکر درستی کنند و از اتفاقات بد پیش‌گیری کنند. آیا برگزاری فوتبال مهم‌تر از جان مردم است؟ اینکه فکر می‌کنند ورزشکاران این ویروس را نمی‌گیرند و یا مشکلی برایشان به وجود می‌آید صحیح نیست، این ویروس با هیچ‌کس شوخی ندارد.

پزشک تیم فولاد افزود: باشگاه فولاد هزینه گزافی را برای رعایت پروتکل متحمل شد، از خرید تونل ضدعفونی، انجام ۵ تست کرونا از همه اعضای تیم، همچنین گرفتن تست از کارکنان باشگاه، در اختیار گرفتن دو اتوبوس برای جابجایی تیم، تجهیز ورزشگاه و موارد دیگری که قبلاً ذکر شده است. جان بازیکنان ما و تیم‌های دیگر، خانواده‌ها و اعضای جامعه اولویت اصلی برای ماست، من به عنوان یک پزشک نه عضوی از خانواده فوتبال می‌گویم که انجام فوتبال در این شرایط به صلاح جامعه نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین