کد خبر: ۶۵۹۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵

بدترین رییس‌جمهوری سه دهه اخیر آمریکا کیست؟

در حالیکه تنها چهارماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا باقی‌ مانده است، رای‌دهندگان آمریکایی شرکت‌کننده در نظرسنجی‌ها، دونالد ترامپ را بدترین رییس‌جمهوری آمریکا در سه‌دهه اخیر دانستند.
آفتاب‌‌نیوز :

در حالیکه تنها چهار ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده «دونالد ترامپ» رییس جمهوری ایالات متحده همچنان در رقابت ها برای پیروزی در کاخ سفید از «جو بایدن» رقیب دموکراتیک خود عقب است.

به گزارش هفته نامه آمریکایی نیوزویک، در نظرسنجی های منتشر شده توسط ریل‌کلیرپالیتیکس (به انگلیسی: RealClearPolitics یک خوراک‌خوان انسانی نظرسنجی‌ها و اخبار سیاسی که در سال ۲۰۰۰ در شیکاگو بنیان نهاده شد) بایدن با اختلاف ۹.۳ درصد، از رقیب خود جلوتر است.

بدترین رییس‌جمهوری سه دهه اخیر آمریکا کیست؟

هرچند در این میان برخی دیگر از نظرسنجی ها از جمله یو اس ای تودی/ سافولک (نظرسنجی مشترک میان روزنامه یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک) پیشگامی بایدن از ترامپ را با اختلاف ۱۲ درصد نشان می دهند. به این ترتیب که بایدن با کسب ۵۳ درصد آرا در برابر ترامپ با ۴۱ درصد رای قرار دارد.

در حقیقت برای کارشناسانی که از نزدیک این رقابت ها را دنبال می کنند، شانسی برای پیروزی ترامپ وجود ندارد و این در حالیست که ترامپ بدترین عملکرد را به عنوان یک رییس جمهوری در سه دهه اخیر داشته است.

آخرین باری که رأی دهندگان آمریکایی به یک رییس جمهوری رای پایینی دادند، برمی گردد به سال ۱۹۹۲ و زمان ریاست جمهوری «جرج اچ.دابلیو بوش» که در پی انتخاب مجدد در رقابت با «راس پرو» نامزد مستقل و «بیل کلینتون» نمزد حزب دموکرات قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
1
فکر کردم منبع روزنامه کیهان است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین