کد خبر: ۶۵۹۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

گواردیولا: مطمئنم یوفا را شکست می‌دهیم

«پپ گواردیولا» ابراز اطمینان کرد که باشگاه منچسترسیتی در پرونده استیناف خود علیه محرومیت دو ساله یوفا از حضور در لیگ قهرمانان اروپا، پیروز خواهد شد.
گواردیولا: مطمئنم یوفا را شکست می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

درخواست استیناف سیتیزن‌ها ماه گذشته در دادگاه حکمیت ورزش (کاس) به استماع رسید و انتظار می‌رود تصمیم نهایی ۱۳ جولای اتخاذ و اعلام شود.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فوریه سال جاری در حکمی اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض فاحش مقررات بازی جوانمردانه مالی و ناکامی در همکاری با تحقیقات، ضمن دو سال محرومیت این باشگاه را به پرداخت ۳۰ میلیون یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

با این وجود، گواردیولا با اشاره به این حکم گفت: آماده ایم. کاملا اطمینان دارم که ما اجازه حضور در لیگ قهرمانان را پیدا خواهیم کرد زیرا هدف ما بازی کردن در این تورنمنت در سال‌های آتی است. ۱۳ جولای حکم قطعی را خواهیم شنید و امیدوارم باشگاه، کارکنان، بازیکنان و همه پرسنل همواره در مسیر پیشرفت و رشد باشگاه در سال های پیش رو تلاش کنند.

از دست دادن یک دوره از لیگ قهرمانان برای سیتی به قیمت ۱۰۰ میلیون پوند پاداش، درآمدهای حق پخش و بلیت فروشی و چندین منبع درآمد دیگر تمام خواهد شد.

مقررات بازی جوانمردانه به منظور جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان بزرگ به باشگاه‌ها از طریق هزینه های هنگفت در مورد خرید بازیکنان وضع شده است.

علاوه بر این، مقررات مذکور به منظور حصول اطمینان از انعقاد قراردادهای اسپانسرینگ مطابق ارزش واقعی باشگاه‌ها در بازار و قراردادهای تجاری حقیقی وضع شده است تا از این طریق مالکان باشگاه‌ها نتوانند با تزریق پول مقررات را دور بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین