کد خبر: ۶۵۹۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

سیلاب در استان‌های شمالی، باد شدید در جنوب

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در سه روز آینده پرداخت.
سیلاب در استان‌های شمالی، باد شدید در جنوب
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی به تشریح وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: امروز مازندران در برخی از ساعات با بارش باران، رعد و برق، رگبار و وزش باد روبه‌رو است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در ارتفاعات استان البرز، مرکزی، قزوین، سمنان، ارتفاعات کردستان و کرمان، جنوب یزد، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان با رگبار و رعد و برق، وزش شدید باد و بارش باران روبه‌رو هستیم که این وضعیت تا روز سه شنبه و چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز همچنین در شمال شرق، جنوب سمنان، مرکزی، جنوب تهران، قم، شرق یزد وزش شدید باد را خواهند داشت که این مساله موجب خیزش گرد و خاک می‌شود و این مساله در منطقه مستعد زابل شدت خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه شرق دریای عمان در سه روز آینده مواج خواهد بود، خاطرنشان کرد: از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در نوار شمالی کشور خواهیم داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: تهران هم امروز با آسمانی ابری تا نیمه ابری روبه‌رو خواهد بود و در اتفاعات استان هم بارش‌های پراکنده باران روبه‌رو هستیم.

گودرزی بیشینه دمای هوای تهران را امروز ۳۳ درجه سانتگیراد اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین