کد خبر: ۶۵۹۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
میزان فوتی‌های کرونا در تهران با کل کشور قابل مقایسه نیست

توضیح مدیرعامل بهشت زهرا درباره مرگ و میر کرونا: بی‌سابقه است!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها گفت: حتی اعداد و ارقامی که شاهدیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است و اگر رعایت نشود تهران به شرایط سخت بازخواهد گشت.
توضیح مدیرعامل بهشت زهرا درباره مرگ و میر کرونا: بی‌سابقه است!
آفتاب‌‌نیوز :

سعید خال اظهار کرد: بهشت زهرا یک سازمان بدون تعطیلی در کشور است که واجب کفایی مردم را انجام می‌دهد و رعایت بهداشت در بهشت زهرا در حد بالایی از استانداردها صورت می‌گیرد و این فرآیند در ارتباط با پرسنل و چه در ارتباط با مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

وی درباره سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این فضاها روزانه چند بار ضدعفونی می‌شوند همچنین پساب سالن‌های تطهیر از همان زمانی که تطهیر در راستای اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری از بعد از ظهر 16 فروردین آغاز شد مرتباً پایش می‌شوند و سیستم‌های پایش هوشمند و کلرزنی نصب شده است و هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به قراردادن وسایل بهداشتی در اختیار مراجعه‌کنندگان گفت: محوطه‌های بهشت زهرا کاملا ضدعفونی می‌شود و تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در کنار رعایت تمامی مسائل شرعی در بهشت‌زهرا انجام می‌شود و تدفین متوفیان کرونا مطابق پروتکل‌های بهداشتی و شرعی انجام می‌شود.

خال با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا همچنین افزایش آمار فوتی‌ها تصریح کرد: این آمارها، نگران‌کننده است حتی اعداد و ارقامی که شاهد هستیم در 75 روز گذشته بی‌سابقه بوده است و اگر رعایت نشود، تهران به شرایط سخت باز خواهد گشت و این چیزی نیست جز زحمت برای کادر درمان؛ آرامستانهای سراسر کشور شرایط خاصی دارند و اعداد و ارقامی که در تهران وجود دارد، قابل قیاس با کل کشور نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین