کد خبر: ۶۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

سارقان بانک و طلافروشی کم کار شده‌اند!

جانشین پلیس آگاهی ناجا از افزایش ۱۵ درصدی کشفیات سرقت در ۳ ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.
سارقان بانک و طلافروشی کم کار شده‌اند!
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرامرز به گذر به عملکرد پلیس آگاهی ناجا در حوزه سرقت اشاره و اظهار داشت: طی سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در بین سرقت های مهم، کشفیات سرقت محموله ۳۸ درصد، سرقت اماکن ۲۹ درصد، سرقت مغازه ۲۵ درصد، سرقت موتورسیکلت ۱۶ درصد و کیف قاپی ۷ درصد افزایش داشته که به کارگیری روش های علمی و اطلاعاتی در کشف جرایم و رعایت هشدارهای پلیسی توسط مردم در این خصوص تاثیر بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه طی این مدت، سرقت از بانک ها و طلافروشی ها نیز کاهش چشمگیری داشته است، افزود: در مجموع می توان گفت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور، کشفیات مجموع سرقت ها در سه ماهه اول سال جاری، رشد ۱۵ درصدی داشته است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا در ادامه اظهار داشت: در همین مدت، مجموع کشفیات سرقت های خرد که شامل وسایل و قطعات خودرو، پلاک (اتومبیل و موتور) و... بوده نیز با رشد ۱۴ درصدی مواجه بوده است.

این مقام انتظامی همچنین شناسایی و برخورد قاطعانه با باندهای سرقت مسلحانه را از اولویت های پلیس آگاهی ناجا در سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت، کاهش فاصله وقوع تا کشف است که در این رابطه، هماهنگی مناسب بین پلیس های تخصصی، ارتقاء آموزش های کارآگاهی و استفاده از افسران مجرب و خبره نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ به گذر در پایان خاطرنشان کرد: به میزانی که مردم به هشدارهای پلیس توجه کنند فرصت ارتکاب جرم سرقت از مجرمان گرفته شده و جرایم نیز کاهش پیدا می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین